طرح ضربتی پلیس برای مقابله با کف‌زن‌ها

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی از اجرای طرح ضربتی برخورد با سارقان کیف و تلفن همراه خبر داد و گفت: پلیس در برخورد با مجرمانی که امنیت مردم را به خطر می اندازند، مماشات نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار " محمد قنبری" افزود: در راستای تشدید مبارزه با هرگونه سرقت، طرح مقابله ای با استفاده از امکانات و رصد اطلاعاتی مجرمان سابقه دار در سطح استان های هدف به مرحله اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: در نتیجه اجرای طرح یاد شده، ۲۹۳ فقره سرقت به روش قاپ زنی کشف و تعداد ۱۴۷ سارق کیف و تلفن همراه که بیشتر آنها حرفه ای بودند نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه با مجازات سریع و قاطع این مجرمان بازدارندگی عمومی ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط و انجام اقدامات تخصصی، حرکات مجرمان به ویژه افراد سابقه دار را زیر نظر داشته و با سارقینی که به جان و مال مردم تعدی می کنند، به شدت برخورد خواهد کرد.  

سردار قنبری از مردم خواست توصیه های پلیسی در نگهداری صحیح اموال را مورد توجه قرار داده و به منظور دستگیری هرچه سریع تر مجرمان، موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1568555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =