خیر اصفهانی با ۴۰۰ میلیون تومان ۹ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کرد

رئیس ستاد دیه استان اصفهان گفت: در مجموع ۶۸۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندانهای استان وجود دارند که برای آزادی آنها نیاز به ۹۰۰ میلیارد تومان است و به همت خیر اصفهانی با کمک ۴۰۰ میلیون تومانی ۹ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند.

اسداله گرجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد:با تلاش و پیگیریهای کارشناسان ستاد دیه و مذاکره با شکات و اخذ گذشت از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه تعداد ۳۷۵ نفر از زندانیان محکومیت های مالی و جرائم غیر عمدکه ۱۴ نفر از آنان زن بودند با بدهی بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان آزاد شدند.

وی افزود:مبلغ ۵۷ میلیارد تومان از بدهی زندانیان از طریق اخذ گذشت شکات، مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از طریق کمک خیران و نیکوکاران و مبلغ ۲۴ میلیارد تومان از طریق اعسار و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از طریق صندوق خسارتهای بدنی وقت تسهیلات بانکی تامین و از زندان آزاد به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان خاطر نشان کرد: از اول امسال تاکنون در برنامه‌های گلریزان های ماه مبارک رمضان بیست و چهار میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان توسط شرکت فولاد مبارکه و مردم خیر و نیکوکار تامین شده است که نسبت به سال گذشته ۷۳% رشد داشته و میزان وصولی ها ۱۵ میلیارد و ۷۱۷ میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: جمع کمک های حضوری که به ستاد دیه استان اصفهان پرداخت شده است بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۱۱ میلیون بود که  نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد رشد داشته است و جمع کمک های متفرقه ۹۸۰ میلیون تومان بوده که ۱۸ درصد رشد داشت و در مجموع  کمک‌های دریافتی ۲۰ میلیارد و ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته است. مددجویان جرائم غیر عمدی که تشکیل پرونده داده اند و در دست اقدام است، ۱۹۸ نفر هستند که برای آزادی این تعداد حدود۴۶ میلیارد تومان مورده نیاز خواهد بود.

گرجی زاده گفت: در مجموع ۶۸۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندانهای استان وجود دارند که برای آزادی آنها نیاز به ۹۰۰ میلیارد تومان است و به همت خیر اصفهانی با کمک ۴۰۰ میلیون تومانی ۹ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1571058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =