۱ نفر
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
زورگیری لایک و کامنت!

در دنیای فانی و بی ارزشِ (برای افراد زیر خط فقر که شامل اغلب ایرانیان می شود) و یا دنیای باقی و با ارزش (برای قشر مرفه بی درد که شامل همان سه درصدی ها و نورچشمی ها و آقازاده ها و فلانی و فلانی ها می شود) زورگیری شیوه ها و راه های گوناگونی دارد.

اخبار انواع زورگیری ها را معمولا در رسانه های حوادثی خوانده ایم و با آنها آشنایی داریم.

در این جا اما نوع دیگری از زورگیری هم هست که کمی مدرن تر و به روز تر است.

کسانی(که می توانند از بین اقوام،دوستان،آشنایان،همکلاسی ها، همسایه ها و...) باشند در فضای مجازی نوعی زروگیری لایک و کامنت انجام می دهند.

مثلا اگر در واتساپ انواع فیلم و ترانه و عکس را در حالت وضعیت قرار دادند اگر به هر دلیلی نبینی دلگیر می شوند و این را نشانه بی اهمیتی و توهین می دانند.

اصلا به این فکر نمی کنند که اگر قرار باشد همه وضعیت واتساپ هم را ببینند باید کلی وقت خود را در این باره خرج کنند و از کارهای اصلی شان وا بمانند.

یا اگر سوالی در همان وضعیت واتساپ یا استوری یا پست اینستاگرام مطرح کردند انتظار دارند تمام افرادی که می بینند پاسخ سوال آنها را بنویسند که اگر ننویسند از آنها دلگیر می شوند و این کارشان را کم اهمیتی به خود می دانند!

مورد بوده و هست که سوالی مطرح کرده و چون اغلب مخاطبانش پاسخ نداده اند آنها را شماتت کرده و به مدت یک ماه با اینستاگرام قهر کرده است.

کاش من و شما که چنین هستیم بدانیم قرار نیست هر سوالی پرسیدیم باید لزوما جواب بگیریم که اگر جوابمان داده نشد، اگر وضعیت واتساپ مان دیده نشد اگر پست اینستاگرام مان لایک نشد بندگان خدا قصد توهین که نداشته اند لابد هزار گرفتاری دارند، درکشان کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1572895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =