ارائه خدمات به افراد واکسن نزده در دستگاههای اجرایی خوزستان ممنوع شد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان از خودداری ادارات و دستگاههای اجرایی به ویژه اصناف، جهاد کشاورزی و اداره کل ورزش و جوانان به کسانی که واکسن نمی زنند؛ خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اهواز؛ رضا نجاتی در سی و سومین نشست شورای اطلاع رسانی استان که در محل سرسرای اجتماعات استانداری خوزستان برگزار شد، با تقدیر از تعامل و همکاری تمامی دستگاهها در بحث واکسیناسیون، اظهار کرد: تمامی مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به مثابه قانون لازم الاجراست و همگان بایستی خود را ملزم به رعایت و اجرای این مصوبات بدانند.

وی با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نشانه شرایط نسبت پایدار در مهار بیماری کرونا در کشور است، افزود: البته این به آن معنا نیست که  بیماری کرونا از بین رفته و لذا تمامی مردم و دستگاههای مسئول بایستی همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: اهمیت بهره گیری از رسانه، مطبوعات و فضای مجازی در جهت تشویق و اقناع مردم در امر واکسیناسیون همگانی بر هیچ کس پوشیده نیست.

نجاتی؛ با اشاره به نقش موثر همراهی مردم در رعایت نکات بهداشتی که در حوزه بهداشت و درمان مطرح می شود، یادآور شد: تمامی ادارات و دستگاهها به ویژه اصناف، جهاد کشاورزی و اداره کل ورزش و جوانان بایستی ضمن بررسی دوباره ی دلایل امتناع برخی از افراد از زدن واکسن کرونا، از ارائه خدمات به آنها خودداری کنند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان خوزستان گفت: مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به مثابه قانون لازم الاجراست و همه بایستی خود را ملزم به رعایت و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا بدانیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =