سردار سلیمانی، نمونه بسیجی محبوب مردم بود

جامعه ایران قدرشناس بسیج و بسیجی است. 

هر کسی که فقط برای خدا به مردم خدمت می کند محبوب دل مردم است و شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ای از یک بسیجی محبوب مردم بود زیرا همه وجودش را وقف اسلام و خدا کرده بود.  یکی از رسالت های بسیج خدمت بی منت و خالصانه به مردم است، گفت: بسیج طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان از جمله پایگاه های فعال بسیج در این منطقه می باشد که تاکنون برنامه های فرهنگی مناسبی را در نماز جمعه، مدارس و مناطق روستایی در قالب اردوهای جهادی و تبلیغی داشته است.

در اعتقاد ما بسیج برخاسته از فرهنگ اصیل دین است. بسیج یعنی کار برای خدا بدون اینکه کمترین چشم داشتی از دیگران باشد و فقط خدا در نظر باشد و افق عمل را فقط خدا ببیند.

نقش آفرینی بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس، همواره ارزشمند بوده است. در دوران دفاع مقدس همگان دیدند که چگونه جوانان و بسیجیان این مرز و بوم با جانفشانی از کیان کشور دفاع کردند که این رشادت ها نتیجه تعلیم دین و تحت زعامت ولی فقیه بود. 
جامعه ایران قدرشناس بسیج و بسیجی است و هر کسی که فقط برای خدا به مردم خدمت می کند محبوب دل مردم است و به همین جهت است که بسیج و بسیجی همواره مورد اعتماد و محبوب دل مردم است و شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ای از یک بسیجی محبوب مردم بود زیرا همه وجودش را وقف اسلام و خدا کرده بود.

* سخنرانی مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان در مراسم گرامی داشت هفته بسیج و شهدای روحانیت

همزمان با هفته گرامی داشت بسیج مستضعفین یادواره شهدای روحانیت به همت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) و با همکاری ناحیه مقاومت الغدیر لواسان در مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) لواسان برگزار شد.

سردار سلیمانی، نمونه بسیجی محبوب مردم بود

سردار سلیمانی، نمونه بسیجی محبوب مردم بود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =