صرفه جویی ماهیانه ۳۰۰ میلیونی با افتتاح خط انتقال پساب تصفیه خانه پرند

پروژه خط انتقال پساب تصفیه خانه پرند امروز با حضور مقامات و مسئولان استانی و شهرستانی درحالی افتتاح شد که طی این اتفاق حدود ۴۵ هکتار از اراضی فضای سبز آبیاری خواهندشد.

به گزارش خبرآنلاین از پرند، با اجرای پروژه عمرانی خط انتقال پساب تصفیه خانه پرند، ماهیانه ۳۰۰ میلیون تومان در هزینه ها صرفه‌جویی شده است.

حمیدرضا اله‌یاری شهردار پرند در این مراسم اظهار کرد: پروژه خط انتقال پساب تصفیه خانه با جدیت و پیگیری‌های مستمر شبانه روزی شهرداری پرند طی ۲ ماه اخیر، آماده و امروز به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: طول تقریبی این پروژه، ۵ کیلومتر می‌باشد که با هزینه‌ای بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال، از رودخانه شور تا میدان بصیرت ادامه دارد.

شهردار پرند بابیان اینکه موقعیت خشک اقلیمی شهر جدید پرند باعث بروز مشکلات در فضای سبز شهری شده است، افزود: با انتقال ۵ کیلومتری این خط در رینگ جنوبی شهر، آب تصفیه شده رودخانه شور به سمت میدان بصیرت و از آن‌جا به پارک هسته‌ای در ابتدای شهر و همچنین پارک کوهسار، پمپاژ می شود که حدود ۴۵ هکتار از اراضی فضای سبز را پوشش می دهد.

وی همچنین به توافق شهرداری با شرکت عمران به جهت راه‌اندازی رینگ شمالی این خط در فاز دوم این انتقال پساب اشاره کرد و گفت: با افتتاح رینگ دوم بالای ۱۱۵ هکتار فضای سبز شهری را پوشش خواهد داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1576414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =