آخرین وضعیت تقاضا در بازار طلا و سکه

میزان به نقل از نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر نوشت: در حال حاضر قیمت سکه طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است که به نسبت شنبه گذشته ۲۵۰ هزار تومان افزایش داشته همچنین قیمت سکه طرح جدید نیز به ۱۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است که به نسبت شنبه گذشته ۲۲۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

محمد کشتی‌آرای درباره روند قیمت هفته گذشته طلا نسبت به امروز و همچنین حباب سکه و عواملی که در انس (واحد جِرم - «ounce») جهانی سکه مؤثر بوده است، گفت: قیمت انس جهانی به هزار و ۷۹۲ دلار رسیده است که به نسبت هفته گذشته حدوداً ۵۴ دلار کاهش قیمت داشته است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: قیمت طلا و سکه در هفته گذشته تحت تاثیر نوسانات قیمت ارز بود و این نوسانات باعث شد که در طول هفته قیمت‌ها سیر صعودی داشته باشد و به نسبت شنبه گذشته افزایش قیمت را داریم.

وی افزود: در حال حاضر قیمت سکه طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است که به نسبت شنبه گذشته ۲۵۰ هزار تومان افزایش داشته همچنین قیمت سکه طرح جدید نیز به ۱۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است که به نسبت شنبه گذشته ۲۲۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

آخرین وضعیت تقاضا در بازار طلا و سکه



نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: بیان کرد: قیمت نیم سکه ۶ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان است که به نسبت شنبه گذشته ۱۲۰ هزار تومان افزایش داشته و همچنین ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است که به نسبت شنبه گذشته حدود ۷۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

کشتی آرای اظهار کرد: سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی بدون تغییر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است و قیمت هر مثقال طلای آب شده در حال حاضر ۵ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان است که به نسبت هفته گذشته حدود ۵۷ هزار تومان افزایش داشته است هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در حال حاضر یک میلیون و ۲۵۸ هزار تومان است که حدوداً ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.

وی در ادامه گفت: در مجموع روند بازار افزایشی بوده و حباب سکه نیز به نسبت شنبه گذشته تغییرات بالاتری داشته است این در حالی بوده که تقاضایی در بازار برای خرید سکه و طلا ایجاد نشده است.

223227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =