۸۰۰ هزار هکتار زمین مرغوب لرستان قربانی لابی های کثیف

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای گفت : امید است سفر استانی رئیس جمهور به استان لرستان انجام شود اما آنچه در این سفرها مهم است وفای به عهد است؛ در دولت های گذشته وفای به عهد ندیدیم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مرتضی محمودوند گفت :  پروژه ها و مسائلی که در سفر مطرح می شود حتما باید در لایحه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ به مجلس ارائه شود ،اگر غیر از آن باشد باز هم دروغ، ستم و اجحاف صورت می گیرد، مردم لرستان دیگر تاب و توانی ندارند.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ هزار هکتار زمین مرغوب و بی نظیر لرستان به خاطر لابی های کثیف کشت نمی شود اظهار کرد : کمتر از ۲۰۰ هکتار تنها از این زمین ها به صورت سنتی استفاده می شود، امید داریم در این سفر رئیس جمهور به این همه ظلم و ستم به مردم لرستان پاسخ قانع کننده ای دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد : اصل ۴۴ قانون اساسی در استان لرستان فقط ظلم ایجاد کرده است در حالی که اصل ۴۴ در کشور آبادانی آورده است، در لرستان همه کارخانه ها چه دولتی چه مردمی به تاراج رفته است.

محمودوند در پایان تصریح کرد : از همینجا رسما درخواست تحقیق و تفحص در خصوص کارخانه های به تاراج رفته قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در لرستان را اعلام می کنم و امیدوارم گوش شنوایی وجود داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =