۰ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۳

سام ریمی کارگردان سری فیلم‌های «اسپایدرمن» چراغ سبز تولید سریال «نوآر» را از شبکه استارز گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، این مجموعه داستان چند زن آدمکش است که با گروهی سری مبارزه می‌کنند، اما در انتها مجبور می‌شوند یکدیگر را از سر راه بردارند. این مجموعه براساس سریال انیمیشن ژاپنی «نوآر» («سیاه») ساخته می‌شود.

مجموعه ژاپنی نوشته ریوئه تسوکیمورا در سال 2001 در 26 قسمت تولید شد. در آن مجموعه دو زن آدم‌کش در دنیای جرم و جنایت زیرزمینی فعالیت می‌کنند. این دو پس از مدتی متوجه می‌شوند به شکلی اسرارآمیز با هم در ارتباط هستند و در عملیاتی به نام «نوآر» همکار می‌شوند.

استفن لایتفوت (تهیه‌کننده مجموعه «عدالت مجرمانه») نویسنده و مدیرتولید مجموعه «نوآر» است. مدیرتولید این مجموعه سام ریمی و رابرت تپرت هستند که مدتی است با شبکه استارز همکاری دارند. بازیگران سریال هنوز مشخص نشده‌اند.

این شبکه برای رقابت با دو شبکه شوتایم و اچ‌بی‌او چند سریال جدید دیگر نیز در برنامه خود دارد؛ «رئیس» که کلسی گرمر (بازیگر «مردان ایکس: آخرین جایگاه» و صداپیشه «داستان اسباب‌بازی 2») آن را تهیه کرده داستان شهردار شیکاگو است که فکر می‌کند تعداد دشمنانش بیش از دوستانش است به همین دلیل باید هرچه زودتر تصمیمی بگیرد.

«رئیس» را فرهاد صفی‌نیا، نویسنده ایرانی‌الاصل نوشته که پیشتر فیلمنامه «آپوکالیپتو» را برای مل گیبسن نوشته بود. این مجموعه اکتبر روی آنتن می‌رود.

سریال جدید دیگر این شبکه «شهر جادویی» است که داستانش در میامی دهه 1950 می‌گذرد. در این مجموعه گروهی تبهکار دست به پاکسازی میامی می‌زنند درحالیکه در کوبا، کشور همسایه فیدل کاسترو مشغول مبارزه است. «شهر جادویی» را میچ گلیزر طراحی کرده و نوشته است.

گلیزر تهیه‌کننده فیلم «گمشده در ترجمه» سوفیا کاپولا و نویسنده فیلمنامه «آرزوهای بزرگ» با بازی رابرت دنیرو و «عضو جدید» با بازی آل پاچینو است.

ورایتی / 17 ژوئن / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 157894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =