بارش پراکنده باران در اصفهان/روند ادامه‌دار آلودگی هوا  

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش شاخص آلودگی هوا در اصفهان گفت: فردا سامانه بارش زای ضعیف استان اصفهان را دربرمی گیرد و شاهد بارش پراکنده باران در اصفهان هستیم.

محمدرضا رفیعی،  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: در شبانه روز گذشته دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۶ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به منفی ۲ درجه سانتی‌گراد رسید. طی این مدت زواره با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با منفی ۷ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر اصفهان بوده است. دمای فعلی شهر اصفهان صفر درجه سانتی‌گراد است که یک درجه گرمتر شده است.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: تا فردا هم جوی نسبتا پایدار در استان اصفهان مستقر می شود و آسمانی صاف تا کمی ابری در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه شاخص کیفیت هوا در اصفهان ناسالم برای عموم است، تصریح کرد: در مناطق مرکزی و صنعتی و کلانشهر اصفهان افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود و به شهروندان به ویژه گروه های حساس نیز توصیه می کنیم از تردد غیرضروری در فضاهای باز خودداری کنند.  

رفیعی با اعلام ورود سامانه بارش زا ضعیف در استان اصفهان، گفت: این سامانه بارشی مناطق شمال غرب استان اصفهان را دربرمی گیرد و بارش پراکنده هم در شهر اصفهان دور از انتظار نیست.

رفیعی اظهار کرد: دمای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۵ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات به منفی یک درجه سانتی گراد می رسد. چوپانان با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد گرمترین و بوئین میاندشت با منفی هشت درجه سانتی گراد سردترین شهر استان اصفهان است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =