مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی آراسنج برگزار شد

مجمع عمومی نوبت دوم شرکت خدماتی شهرک صنعتی آراسنج با حضور فرمانده بویین زهرا و صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی آراسنج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، رئیس مجمع شرکتهای خدماتی شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای هئیت مدیره سابق شرکت خدماتی و عذرخواهی از تاخیر در برگزاری انتخابات مجمع عمومی به دلیل شیوع ویروس کرونا و تغییر اساسنامه برگزاری انتخابات اظهار کرد: خوشبختانه واگذاری شهرکهای صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحدهای تولیدی فراهم نموده که اجرای طرح ها و برنامه های مناسب جهت ارتقاء و نگهداری شهرکهای صنعتی خصوصاً در بحث مبلمان شهری و حفظ زیرساختها پیش از پیش فعالتر عمل نمایند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در ادامه به سهامداران شرکت کننده در انتخابات توصیه کرد، در هئیت مدیره جدید سعی کنید به افرادی رای بدهید که توانمندی، تخصص و تعهد لازم را داشته و تولیدکننده واقعی و دلسوز شهرک باشند و برای حل و فصل مشکلات شهرک دارای برنامه و ایده باشند.

وی افزود: پرداخت به موقع شارژ توسط واحدهای تولیدی و صنعتی به شرکت خدماتی را موجب ارائه خدمات بهتر، بالا رفتن امنیت شهرک، رونق تولید و حضور سرمایه گذاران جدید عنوان کرد.

خانپور تصریح کرد: حضور پرشور صنعتگران و تولیدکنندگان در این مجمع انتخابات نشان از شکوفایی و رونق تولید داشته و تشکیل هیئت مدیره های شرکتهای خدماتی گامی مهم در جهت اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری بخش دولت است.

در ادامه مصطفی آقاعلی، فرماندار بوئین زهرا اظهارکرد: در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها صنعتگران و تولید کنندگان در خط مقدم تحقق این شعار می توانند گام های اساسی در ایجاد اشتغال پایدار بردارند و تشکیل شرکت خدماتی با حضور سهامداران در راستای پیگیری مسایل و مشکلات آنها شکل می گیرد.

فرماندار بوئین زهرا در پایان قول مساعد در جهت برطرف شدن مشکل هزینه های آب بهاء واحدهای تولیدی و صنعتی و انتقال حق بهره برداری آب به شهرک در راستای کاهش هزینه آب بهاء را داده بود.

گفتنی است این مراسم که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی آراسنج و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار شد، پس از معرفی 12 نفر از کاندیدهای عضویت درهیئت مدیره شرکت پس از برگزاری انتخابات 5 نفر که بالاترین رای را کسب کرده به عنوان اعضای اصلی  و دو نفر بعنوان علی البدل هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آراسنج به مدت دو سال انتخاب شدند.

قابل ذکر است اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شده آقایان سعید نجفی فرد، علی جعفری رودسری از شرکت البرز بهسم، محمد باقر جباری از شرکت صدرا نیرو، علی نقی نظام وند چگینی از شرکت کارتن سازی البرز و اسکندر هاشمی و اعضای علی البدل آقایان ولی اله کاشی و بابک محمدی از شرکت سانا سلولز سبز می باشند.

شهرک صنعتی آراسنج با مساحت138 هکتار می باشد که در حال حاضر در این شهرک 148 قرارداد با متقاضیان  سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 100 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد ریال و اشتغال بیش از دو هزار و 415 نفر نیز به بهره برداری رسیدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =