ما در طول این مدت فرهنگ سازی تاثیر گذاری انجام نداده ایم و به همین دلیل بعد از اتمام این طرح بازهم وضعیت همین است و این یک حرکت مقطعی است

 

صمد فدایی عضو کمسیون اجتماعی در حال حاضر مهمان کافه خبر است با او که در زمینه آسیب های اجتماعی تحقیقاتی هم دارد در مورد معضلات و آسیب های اجتماعی که این روز ها گریبان کشور ما را گرفته است به صحبت نشسته ایم .

فدایی از مخالفان برخورد های قهری با مباحثی مانند بد حجابی و به اصطلاح خودش بد پوششی است او می گوید "اگر این طرح ها مانند امنیت اخلاقی نتیجه مثبت می داد در طول این چند مرحله اینگونه  آسیب ها باید کاهش پیدا می کرد اما واقعیت نشان از افزایش این آسیب ها می دهد .در برخورد با بحث پوشش زنان و بد پوششی برخورد سخت افزاری و سلبی و قهری جوابگو نیست چون در اصل ما با فکر و اعتقاد شخص طرف هستیم و لازمه تغییر فکر آموزش و فرهنگ سازی است نه برخورد قهری .

ما در طول این مدت فرهنگ سازی تاثیر گذاری انجام نداده ایم و به همین دلیل بعد از اتمام این طرح بازهم وضعیت همین است و این یک حرکت مقطعی است ."

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    چند روز پیش در رابطه با این طرح در روزنامه عکسی چاپ شده بود که می خواستم سرم را به دیوار بکوبم. این عکس پلیس زنی را نشان می داد که به یک خانم با پوشش چادر گل می دهد. دلم می خواست جای آن خانم بودم و گل پلیس را زیر پا له می کردم و به او می گفتم کسی که باید جذب شود من نیستم و باید این گل را به کسانی بدهی که به اصطلاح شما بد پوشش هستند. اینا حتی بصیرت جذب جوانان را ندارند.
  • رضا دریادل UZ ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    موضوع حجاب امری فرهنگی است اما به این معنا نیست که آن را باید رها کرد به امان خدا . مسلئه حجاب در را می توان نوعی لجبازی از سوی افرادی است که پای بند به اوامر اسلام نیستند. معتقدم اگر فردی اعتقادی به حجاب ندارد مشکل خودش است و ایکاش این خواست حکومت نبود چرا که اساسا خدای رحمان نیازی به عبادات بندگانش ندارد
  • HASAN IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    آقايان محترم از نهي از منكر مرحله آخرش رو اجرا ميكنند با برخورد قهري بدتر هم مي شود برويد مشكل را ريشه اي حل كنيد
  • بدون نام IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    این راهها به ترکستان ختم میشه بدتر از همه اینکه چادریها را دشمن خودشون میدونن در حقیقت به جای نتیجه مثبت تفرقه افکنی را به وجود اورده می بینید که تعداد چادریها روز به روز کمتر میشه ودر اصل هم نتونسین اصل حجاب را که چه با پوشش چه بی پوشش به جوونا یاد بدین بهتره برا خودتون گریه کنین چون فرزندان مملکت الوده همه چیز شدن جز راه درست
  • يك خبرنگار IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    چه عجب يكي منطقي حرف زد در مورد حجاب
  • بدون نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
    0 1
    اولا: برخورد قهری نه - بلکه انجام دستور الهی(امر به معروف و نهی از منکر ) ثانیا : وقتی یک حرکتی استمرار ندارد و بلافاصله پس از شروع، با فشار جاهلان، تعطیل می شود، چه انتظاری است برای گرفتن نتیجه !!؟؟؟؟؟؟