بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت ۹ دی

ایسنا نوشت:حزب موتلفه اسلامی همزمان با سالروز ۹ دی، بیانه ای صادر کرد.

حزب موتلفه اسلامی همزمان با سالروز ۹ دی، در بیانه ای تاکید کرد که«بصیرت» مؤثرترین سلاح برای مقابله با توطئه‎ها و فتنه‌های دشمنان نظام اسلامی است.

«بصیرت» مؤثرترین سلاح برای مقابله با فتنه‌های دشمنان نظام اسلامی است

 متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان و بدخواهان و در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و انگلیس، همواره در تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.
اما از آنجا که این نظام براساس مبانی اعتقادی ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، در سایه رهبری امام راحل (ره) و امام خامنه ای (مدظله) حیات یافته و مرهون خون پاک هزاران شهید والامقام و مجاهدهای ایثارگران بوده است، از گزند فتنه‌ها و دسیسه‌ها در امان مانده و با اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد.

انقلاب اسلامی در تاریخ پرفراز و نشیب خویش، روزهای درخشانی ثبت نموده که گرچه در تقویم سالانه یک روز را به خود اختصاص داده، اما در سرنوشت این سرزمین و مناسبات منطقه و جهان، تأثیر بسزایی داشته است. روزهایی که به مدد الهی و با حرکت انقلابی ملت همیشه در صحنه و بصیر ایران، متمایز و به « یوم الله» مفتخر گردیده اند.

۹ دی از ایام الهی است که برای نظام و ملت ما روزی پرشکوه و پرافتخار و برای دشمنان، روز خسران و خواری است. در مقطعی که دولتمردان استکبار جهانی و مزدوران و سرسپردگان داخلی آنها مست فتنه انگیزی و آشوب در ام القرای جهان اسلام بودند و رؤیای سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر داشتند و تا مرز هتک حرمت مقدسات دینی پیش رفتند، حضور حماسی ملت حسینی و قهرمان ایران در حمایت از رهبری و نظام خویش، چشمان فتنه را کور و دست جنایتکار استکبار را دوباره از حریم این سرزمین کوتاه کرد.

مردم انقلابی ایران در ۹ دی ۸۸ ثابت کردند که چراغ « ولایت» و « بصیرت » در این کشور روشن است و لذا هرگز راه شهدا و مسیر سعادت را گم نخواهند کرد و با ایمان راسخ و پیروی از رهبر حکیم و فرزانه، علیرغم سختی ها و مشکلات، در صحنه باقی خواهند ماند و « بصیرت» مؤثرترین سلاح برای مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان نظام اسلامی است.

حزب مؤتلفه اسلامی با گرامیداشت حماسه شکوهمند ۹ دی، ضمن تجدید میثاق با رهبری معظم انقلاب در این یوم الله بار دیگر برائت خویش را از دشمنان ایران اسلامی و سرسپردگانش اعلام و از ملت شریف ایران می خواهد همواره با حفظ بصیرت در خط رهبری و مسیر دفاع از میراث امام راحل (ره) و شهدا یعنی «جمهوری اسلامی» ثابت قدم باشند.

بیشتر بخوانید:

تاکید سخنران نماز جمعه تهران بر نقش فتنه ۸۸ در تحریم‌های همه‌جانبه غرب / فراخوان مراسم سالروز ۹ دی

پور ازغدی: خیلی ها در سال 88 به رهبری توصیه کردند انتخابات را باطل اعلام کنند

21217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1587602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =