۱ نفر
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
 سیل واردات واکسن توطئه‌ است؟

فارس نوشت: نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: اگر ما می‌خواهیم در مذاکرات موفق باشیم، نیازمند قهرمانانی مثل شهید سلیمانی هستیم و بدون امثال او بزرگ‌ترین دیپلمات‌های دنیا هم موفق نخواهند بود.

سیامک مره صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: متأسفانه بعضا یک سری مسائل را فراموش می‌کنیم، آن هم اینکه در زمینه دیپلماسی، ما وقتی قوی و قدرتمند خواهیم شد که از توان نظامی، دفاعی و اقتصادی بالایی برخوردار باشیم؛ چرا که متأسفانه در دیپلماسی امروز کسی گوشش بدهکار عدالت و حقیقت و حرف منطقی نیست و عملا قوای اقتصادی و نظامی طرفین مبنای کار است بدون آنکه حتی با هم درگیر شوند.

وی افزود: اگر ما می‌خواهیم در مذاکرات موفق باشیم، نیازمند اسطوره‌هایی مثل شهید سلیمانی هستیم و بدون افرادی مثل شهید سلیمانی بزرگ‌ترین دیپلمات‌های دنیا هم در هیچ مذاکره‌ای موفق نخواهند بود؛ چراکه پشتوانه آنها قوی نیست.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: تا زمانی که تولید واکسن کرونا در ایران به حد منطقی نرسیده بود، غربی‌ها به ما واکسن نمی‌دادند و اینکه امروز واکسن در اختیار ما قرار می‌گیرد ثمره توانمندی ما در حوزه تولید واکسن کروناست.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: واقعیت این است که باید مراقب باشیم که این سیل واردات واکسن به ایران با این توطئه همراه نباشد که تولید داخل ما زمین زده شود و بعد غربی‌ها با این حیله اهداف خود را دنبال کنند.

مره صدق: صداوسیما درباره‌ بیماری آنفلوآنزا به خوبی اطلاع رسانی نکرده است

بیشتر بخوانید:

قهر با انتخابات یعنی زیر سوال بردن انتخابات آزاد/پیام مشارکت حداکثری به آمریکا چیست؟ /دعوت نمایندگان از مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات

21231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =