۳۰۱ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری احداث شد

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۹ ماهه نخست امسال، ۳۰۱ واحد مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت استان احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جاسم محمدی فارسانی بیان کرد: خدمت احداث مسکن ایمن و مقاوم برای خانواده‌های تحت حمایت در راستای تأمین آسایش و رفاه آن‌ها ارائه می‌شود.

وی ضمن تأکید بر نظارت سازمان نظام مهندسی بر روند احداث این واحدهای مسکونی افزود: از این مجموع ۲۴۲ واحد در مناطق روستایی و مابقی نیز در مناطق شهری احداث شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به بسته حمایتی این نهاد برای خانواده‌های نیازمند مسکن گفت: این بسته حمایتی شامل ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است.

محمدی ضمن تقدیر از خیران و مؤسسات خیریه در راستای تأمین منابع مالی احداث مسکن مددجویان تحت حمایت گفت: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند. همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

48

کد خبر 1588665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =