کوچینگ چیست؟ آموزش دوره حرفه ای بیزینس کوچینگ ایران

یک کسب‌وکار در هر جایگاهی باشد نیازمند استفاده از تجربیات افراد باتجربه‌تر و کاربلدتر است. فرقی ندارد فعالیت خود را به تازگی شروع کرده باشید و یا کسب‌وکار بزرگ و معتبری داشته باشید، در هر صورت استفاده از تجربه بیزینس کوچ می‌تواند شما را به موفقیت بیشتر و اهداف بالاتری نزدیک کند.

یک کسب‌وکار در هر جایگاهی باشد نیازمند استفاده از تجربیات افراد باتجربه‌تر و کاربلدتر است. فرقی ندارد فعالیت خود را به تازگی شروع کرده باشید و یا کسب‌وکار بزرگ و معتبری داشته باشید، در هر صورت استفاده از تجربه بیزینس کوچ می‌تواند شما را به موفقیت بیشتر و اهداف بالاتری نزدیک کند. دوره بیزینس کوچینگ در مؤسسات مختلف برگزار می‌شود و می‌توانید مطابق با نیاز و نوع کسب‌وکار خود در آن شرکت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد بیزینس کوچینگ دریافت کنیم.

بیزینس کوچینگ چیست؟

بیزینس کوچینگ یکی از ابزارهای بسیار مهم و قدرتمند برای موفقیت در کسب‌وکارهای مختلف است. درک عمیق توانمندی‌ها و آشنایی با نقاط قوت کسب‌وکار بسیار مهم است و این کار به کمک بیزینس کوچینگ امکان‌پذیر است. هر سازمان و کسب‌وکاری روش‌های مختلفی برای رسیدن به موفقیت دارد و نمی‌توان ادعا کرد که با یک روش می‌توان باعث موفقیت تمام فعالیت‌ها شد. با بیزینس کوچینگ و به کمک شناخت توانمندی‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را رشد داده و به بهبود عملکرد کارکنان خود کمک کنید.

بیزینس کوچ در واقع فردی است که در زمینه بیزینس کوچینگ فعالیت می‌کند، مشاوره و راهنمایی‌هایی لازم را برای پیشرفت فعالیت و کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد. بیزینس کوچ افراد بسیار باتجربه‌ای هستند که معمولاً خودشان صاحب کسب‌وکار هستند. این مشاوره‌ها کاملاً تخصصی و فقط مختص به کسب‌وکار شما هستند. این فرد با تجربه فراوان به شما می‌گوید برای پیشرفت فعالیت و کسب‌وکار خود چه فعالیت‌هایی را انجام دهید. بیزینس کوچ باعث ارتقا و پیشرفت استعدادهای شما می‌شود تا بتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

دلایل استفاده از بیزینس کوچینگ

بیزینس کوچینگ رابطه‌ای میان اعضای تیم است که باعث می‌شود تمرکز همه برای رسیدن به اهداف و ارزش‌های سازمانی قرار گیرد و به بهبود عملکرد سازمان منجر می‌شود. در هر مرحله‌ای از فعالیت یا کسب‌وکارتان باشید، یا کسب‌وکار شما به هر اندازه کوچک یا بزرگ باشد، بیزینس کوچینگ به شما در موفقیت و رشد بیشتر کمک می‌کند. ممکن است شما دارای یک شرکت بسیار بزرگ و با تجربه باشید. یا یک کسب‌وکار که به تازگی راه‌اندازی شده است. در هر صورت برای بهتر شدن و موفقیت بیشتر می‌توانید از بیزینس کوچینگ استفاده کنید.

شاید بسیاری از مدیران کسب‌وکارهای موفق و بزرگ به دلیل موفقیت‌ها و دستیابی به اهداف تصور کنند نیازی به استخدام بیزینس کوچ ندارند، اما با استخدام این فرد و استفاده از تجربه‌ها و راهنمایی‌های او فعالیت آن‌ها رشد و پیشرفت قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

مهم‌ترین مزایای بیزینس کوچینگ

کوچینگ علاوه بر رسیدن به اهداف و رشد و پیشرفت فعالیت شما مزایای بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  مناسب‌ترین نقشه راه را برای رسیدن به اهداف و موفقیت فعالیت شما طراحی می‌کند.
  •  به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین افراد را برای کسب‌وکار خود استخدام کنید.
  • با کمک آن می‌توانید فضایی مناسب برای فعالیت درست و اصولی کارکنان خود طراحی کنید.
  • برنامه‌های کاملاً استراتژیک مناسب با اهداف خود طراحی کنید.
  •  بیزینس کوچینگ کمک می‌کند دیدگاه اصولی و واضحی از فعالیت و کسب‌وکار خود داشته باشید.
  •  تمام موانع و باورهای نادرست مسیر خود را از بین ببرید.

دوره آموزش بیزینس کوچینگ علی مسچی

افراد زیادی با عنوان بیزینس کوچ در ایران فعالیت می‌کنند و دوره‌های آموزش کوچینگ برگزار می‌کنند. این افراد با تجربه فراوان نکات بسیار مهمی را برای رشد و پیشرفت فعالیت شما بیان می‌کنند. توضیحات و آموزش‌ها دقیقاً مطابق با فعالیت شما و مخصوص آن هستند. علی مسچی یکی از باتجربه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین افراد در زمینه بیزینس کوچینگ است که با برگزاری دوره‌های آموزشی به شما در رسیدن به اهداف و رشد فعالیتتان کمک می‌کند.

دوره جامع آموزش مهارت‌های کوچینگ

این دوره کوچینگ به صورت کاملاً حرفه‌ای و اصولی در 30 جلسه، جمعا به مدت 15 ساعت برگزار می‌شود. تمام محتواها به صورت هفتگی در پنل کاربری ایجاد شده قرار می‌گیرند. این دوره شامل موارد مختلفی است که در ادامه عنوان شده‌اند:

  •  معرفی تعریف کوچینگ: استاد ابتدا به طور کامل در مورد مفهوم کوچینگ و به زبانی کاملاً ساده توضیحات مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد.
  •  مهارت‌های ضروری کوچینگ: در این بخش تمام مهارت‌های موردنیاز برای کوچینگ به منظور ارتباط بهتر با همکاران و مشتریان و... معرفی می‌شوند.
  •  معرفی مدل‌های کوچینگ: در این بخش تمام مدل‌های قدرتمند و پرکاربرد کوچینگ معرفی شده و کاربردهای آن‌ها بیان می‌شوند.
  •  ساختار مکالمات در جلسات کوچینگ: در این بخش با نحوه طراحی مکالمات و تنظیم مهارت‌های فردی آشنا می‌شوید.

این دوره برای تمام کارآفرینان، صاحبان مشاغل، دانشجویان، اساتید، علاقه مندان به کسب‌وکارهای مختلف، روانشناسان، مشاوران، افراد شاغل در منزل و تمام علاقه مندان به این حوزه مفید و کاربردی است.

دوره ویدیویی فروش و برندسازی شخصی

یکی دیگر از دوره‌های بسیار مفید که توسط استاد علی مسچی برگزار می‌شود، دوره ویدیویی فروش و برندسازی شخصی است. شما به عنوان مدیر فروش و صاحب کسب‌وکار می‌توانید به منظور افزایش میزان فروش در این دوره آموزشی شرکت نمایید. این دوره بیش از سی ساعت ویدیو آموزشی در زمینه تکنیک‌های مذاکره و فروش، بازارشناسی و برندسازی شخصی طراحی و تدوین شده است. استاد علی مسچی، دکتر احمد روستا و دکتر شهاب اناری از مدرسین این دوره مفید و کاربردی هستند.

از آنجایی که استفاده از دوره‌های کوچینگ مختص یک جامعه یا یک کسب‌وکار خاص نبوده، می‌توانید در هر فعالیت و هر کشوری از آن‌ها استفاده نمایید. شاید برخی از افراد تصور کنند این دوره‌های در ایران کاربردی نداشته اما شما در هر سطحی از فعالیت می‌توانید از این دوره‌های استفاده نمایید.

تمامی مدیران ارشد و اجرایی فعالیت‌ها، صاحبان کسب و کارهای مختلف، مشاوران فعالیت‌ها و کسب‌وکارها، کارمندان ادارات مختلف، معلمان و اساتید دانشگاه، مشاوران و روانشناسان، مدیران منابع انسانی HR و ... ازجمله مخاطبان این دوره‌های مفید و پرکاربرد هستند. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد دوره‌ها، سرفصل‌ها، هزینه برگزاری دوره‌ها و همچنین دریافت رزومه اساتید برگزارکننده دوره‌ها می‌توانید به وب سایت علی مسچی مراجعه نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =