آقای وزیر؛ وزنه‌برداری طفل سرراهی نیست!

وزیر ورزش هنوز تکلیف سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری را مشخص نکرده است.

به گزارزش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تقریبا دو هفته از صدور حکم بازنشستگی علی مرادی، رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری می گذرد اما در این دو هفته هنوز سرپرست این فدراسیون مشخص نشده است. فدراسیون وزنه برداری در حالی بدون سرپرست اداره می شود که کمتر از ۱۰ ماه تا بازی های آسیایی فاصله دارد و این بلاتکلیفی می تواند در بازی های آسیایی مشکلات زیادی برای تیم درست کند. آقای سجادی قطعا وزنه برداری طفل سر راهی ورزش ایران نیست؛ دنیای پولاد سرد همان ورزشی است که از همین حالا در برنامه های خود در بازی های آسیایی روی مدال های آن حساب کرده اید اما اینکه چرا هنوز تکلیف سرپرست آن مشخص نشده سوالی است که حسابی ذهن را به خود مشغول کرده.

از طرفی این موضوع باعث شده تا هر روز زمزمه لابی رئیس سابق با نمایندگان مجلس و... منتشر شود که ایشان در تلاش است یک سال دیگر در سمت خود ماند و همین می تواند استقلال وزیر ورزش را زیر سوال ببرد. وزیر ورزش که ابتدا حکم بازنشستگی مرادی را امضا کرد حالا دو هفته است هیچ اقدامی برای تعیین سرپرست این فدراسیون نداشته و این در حالی است که وزنه برداری از سو مدیریت در سال های اخیر حسابی زخمی است و درد می کشد؛ بهترین درمان برای آن تعیین هرچه زودتر سرپرست، و برگزاری مجمع انتخاباتی است تا بلکه هوایی تازه در این ورز جاری شود.

در این باره هم شنیده می شود بعضی ها با وزارت ورزش لابی کرده اند تا یک سرپرست نزدیک به فدراسیون علی مرادی تعیین شود که نهایتا چینش مجمع را طوری انجام دهد که همان سیستم قبل سر کار بماند اما بهتر است وزیر ورزش حواسش باشد که این انتخابات آزمونی بزرگ برای سنجش استقلال اوست که اگر به لابی ها تن دهد و یک سرپرست بی طرف و کاربلد برای فدراسیون وزنه برداری انتخاب نکند، این ورزش پر افتخار در همان چاله ای می افتد که چند سال است برای خروج از آن دست و پا می زند و حالا روزنه امیدی برای نجات از آن به وجود آمده؛ بهتر است آقای سجادی وزیر ورزش هرچه زودتر سرپرست فدراسیون وزنه برداری را بدون هرگونه لابی یا فشار از سوی افراد مختلف تعیین کند تا همه چیز آماده برگزاری انتخابات شود. وزیر ورزش که با پیشینه ورزشی بودن بر کرسی وزارت نشست تا کنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در بخش های مختلف نشان داده آن چشم اندازی که انتظار می رفت را ندارد اما دست کم وزنه برداری می تواند یک سنگ محک مناسب برای اتخاذ تصمیمی درست از سوی حمید سجادی باشد؛ آزمونی بزرگ برای کنار زدن روسای قبلی و ناکارآمد، جلوگیری از مهندسی انتخابات و اثبات عملی این سخن که؛ به عمل کاربرآید، به سخندانی نیست.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1594658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همصدا با مردم IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    0 0
    شخص علی مرادی سالیان با تفرقه در بین قهرمانان وزنه برداری و مربیان برای خود جا پا محکم کرد که همین تفرقه بلای جان این رشته ورزشی شد