تکذیب نامه منتسب به دادستان سابق تهران درباره فیلترینگ

ایسنا نوشت: دادگستری کل استان تهران، نامه منتسب به دادستان سابق تهران درباره فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی را تکذیب کرد و آن را جعلی خواند.

در پی طرح ادعاهایی مبنی بر نامه دادستان سابق تهران درخصوص فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در برخی رسانه‌های خارجی و فضای مجازی، دادگستری کل استان تهران ضمن تکذیب این موضوع، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

تکذیب نامه منتسب به دادستان سابق تهران درباره فیلترینگ

بیشتر بخوانید:

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«نظر به قرار گرفتن در چهل و سومین دهه مبارک فجر و مطلع پیروزی آزادی و آزادگی بر ظلم و طاغوت، جریان تروریستی نفاق با پشتیبانی غرب و با هدف ایجاد بدبینی در میان اقشار مختلف ملت شریف ایران اسلامی نسبت به دستگاه قضایی اقدام به انتشار برخی اسناد جعلی در خصوص فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و انتساب این اسناد دروغین به دادستان سابق تهران کرده‌است.

بر این اساس؛ تمامی اسناد فوق‌الذکر که به دادگستری کل استان تهران و دادستان سابق تهران منتسب شده، جعلی بوده و انتساب آن به دستگاه قضایی تکذیب می‌ شود.

بنابر این اطلاعیه؛ یادآور می‌شود که دستگاه قضایی و به تبع آن دادستانی بر اساس قانون اساسی و اسناد بالادستی در دوره «تحول و تعالی» همواره پاسدار آزادی‌های مشروع بوده و در این زمینه از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.»

21219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =