خط‌کشی و آسفالت محورهای مواصلاتی در شهرهای مختلف استان آذربایجان‌غربی

عملیات‌های مختلف خط کشی و آسفالت در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، راهداری و حمل و نقل با نصب گاردریل و خط کشی، آسفالت، تسطیح و رگلاژ راه ها و محورهای مواصلاتی مختلف  استان انجام داده است.

 خط کشی ۱۷۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان ارومیه

ارسطو شکوهی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ارومیه از خط کشی ۱۷۵ کیلومتر از محور های مواصلاتی و نصب ۱۸۴ عدد گاردریل در شهرستان ارومیه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
وی افزود : ترانشه برداری به طول ۴۷ کیلومتر ، تسطیح و رگلاژ و ترمیم جاده ها به طول ۳۴ کیلومتر ، پاکسازی و تسطیح حریم به طول ۴۷ کیلومتر و نصب ۱۴۷ عدد تابلو و علائم در محورهای ارتباطی شهرستان ارومیه از دیگر اقدامات شاخص راهداری توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون بوده است.
شکوهی ادامه داد : در این مدت ۱۸۹ عدد نیوجرسی مفصلی بتنی در جاده های شهرستان ارومیه نصب شده و ۲۱ مورد دسترسی‌های غیر مجاز در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان مسدود گشته همچنین ۷۹ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه صادر و ۱۹ مورد نیز اجرای احکام قضایی تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم راهها اجرا شده است.

بهره‌برداری از آسفالت محورهای روستایی آنتنی شهرستان سردشت به طول ۴.۸ کیلومتر

فرزاد ظاهری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سردشت گفت : به مناسبت ایام دهه مبارک فجر ۴.۸ کیلومتر پروژه آسفالت راههای روستایی آنتنی در شهرستان سردشت به بهره‌برداری رسید.
ظاهری ادامه داد : اعتبار این پروژه ۲۵ میلیارد ریال بوده و با افتتاح آن بالغ بر ۲۵۰ خانوار روستایی از راه آسفالته برخوردار شدند.

بهره‌برداری از ۱۲.۷ کیلومتر پروژه روکش آسفالت در محورهای استحفاظی شهرستان سلماس

بهنام اصغری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلماس گفت : به مناسبت ایام دهه مبارک فجر  ۱۲.۷کیلومتر پروژه روکش آسفالت در محور های استحفاظی شهرستان سلماس به بهره‌برداری رسید.
وی اضافه کرد:  به مناسبت ایام دهه مبارک فجر  ۷ کیلومتر از روکش مسیر اصلی ارتباطی سلماس - تازه شهر - شهید شیرازی بصورت رفت و برگشت و ۵.۷ کیلومتر از بهسازی و آسفالت ادامه محورهای روستایی سه راهی ماته خرپه، کهریز، اسبشه، گرماویچ و شناتال شهرستان سلماس با مجموع اعتبار ۱۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 اجرای ۱۴.۴ کیلومتر عملیات تعریض، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی شهرستان‌های چهار برج و باروق

علیرضا اشرف زاده رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان میاندوآب گفت : ۱۴.۴ کیلومتر عملیات تعریض، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی شهرستانهای چهاربرج و باروق عملیاتی شده است.
وی افزود: ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان های چهار برج و باروق و بخشنده نمودن جاده ها با اجرای پروژه های لکه گیری، تعریض، بهسازی و روکش آسفالت جزو مطالبات مردمی منطقه و از وظایف اصلی این اداره است که در همین راستا ۳ پروژه در شهرستان چهار برج و ۳ پروژه نیز در شهرستان باروق در حال اجرا بوده یا به اتمام رسیده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1600498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =