بهره برداری از پروژه های راهداری استان در پلدختر و چگنی 

در هشتمین روز دهه مبارک فجر، پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در شهرستان های چگنی و پلدختر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم‌هایی با حضور مسئولان استانی و محلی پل های شهید مبارک موسوی (دلبرسادات) در شهرستان چگنی و شهید بهمن سپهوند(برآفتاب غزال) در شهرستان پلدختر افتتاح و تردد در آنها برقرار شد.

براساس این گزارش، مراسم افتتاح پل شهید موسوی شهرستان چگنی با حضور سیروس ابراهیمی معاون اقتصادی استانداری لرستان، امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد، ابراهیمی در این مراسم از تلاش شبانه روزی راهداری لرستان در اتمام پروژه های بازسازی سیل در شهرستان چگنی قدردانی کرد.

به گفته محسن لطیفی نیا رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چگنی: پل شهید موسوی(دلبرسادات) آخرین پل تخریب شده سیل فروردین ۹۸ است که با عرشه فلزی به طول ۲۱ و عرض ۵.۵ متر و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید و با بهره برداری از این پل راه ارتباطی فرعی شهر ویسیان به سراب دوره مرکز شهرستان چگنی برقرار شده است.

همچنین در مراسم دیگری با حضور سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و فرماندار و مسئولان محلی پلدختر، پل شهید بهمن سپهوند(برآفتاب غزال) افتتاح شد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این مراسم با تبریک ایام ا... دهه فجر گفت: پل برآفتاب غزال در محور پلدختر_چولهول_آزادراه پل زال از پل های تخریب شده در سیل فروردین ۹۸ بود که مورد بازسازی قرار گرفت، این پل با عرشه فلزی به طول ۴۲ و عرض ۳.۵ متر و با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال احداث و با نام مبارک شهید سپهوند نامگذاری و تقدیم مردم شده است.

وی افزود: با بهره برداری از این پل تعداد ۳۰ خانوار روستایی از نعمت راه دسترسی ایمن برخوردار شده اند.

این گزارش می افزاید: در نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار پلدختر هم با اشاره به پروژه های مورد افتتاح این شهرستان در دهه فجر از خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در بازسازی پروژه های بازسازی سیل ۹۸ قدردانی کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1601237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =