بهره برداری از ۲۶ کیلومتر روکش آسفالت در  پلدختر

در دهمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های روکش آسفالت به طول ۲۶ کیلومتر در محورهای اصلی و روستایی شهرستان پلدختر افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این پروژه ها با تبریک دهه فجر گفت: راه دسترسی آسفالته و ایمن از مهم ترین زیرساخت های توسعه محسوب می شود که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد توسعه راه ها در کشور هستیم که با پیش از انقلاب قابل قیاس نیست.

وی با قدردانی از تلاش راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در روکش آسفالت راه های اصلی و روستایی و بازسازی راه های تخریب شده در سیل ۹۸ گفت: با توجه به عقب ماندگی های تاریخی شهرستان پلدختر در حوزه راه نیاز است دولت در تخصیص اعتبارات راه توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشد.

براساس این گزارش، روح اله شریف زاده رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر هم با اشاره به مشخصات فنی پروژه های مورد افتتاح گفت: همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۱۶ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اصلی و ۱۰ کیلومتر در محورهای روستایی پلدختر با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال تقدیم مردم شهرستان پلدختر می شود.

وی افزود: این میزان روکش آسفالت در محورهای اصلی پلدختر_دره شهر و پلدختر_خرم آباد و محورهای روستایی ولیعصر، کمچه کله، دارکلنگ، دار شالی، تخت آب و بن لشه به بهره برداری رسیده است.

در این مراسم فرماندار و جمعی از مسئولان محلی پلدختر نیز حضور داشتند. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1601848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =