ساخت 357کیلومتر جاده روستایی در چهارمحال وبختیاری

فرمانده سپاه قمربنی هاشم از آبرسانی به 77 روستا و ساخت 357کیلومتر راه روستایی با تلاش قرارگاه امام حسن(علیه السلام) در چهارمحال و بختیاری خبرداد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جلسه هماهنگی سفر ریاست‌جمهوری به چهارمحال و بختیاری با حضور آقای میرهاشمی، نماینده حوزه معاونت اجرایی رئیس‌جمهور، سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری و فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار شد.
فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) گفت: قرارگاه امام حسن(علیه السلام) آبرسانی به ۷۷ روستای استان را عهده‌دار شده است؛ اما نیاز استان بیش از این است که تلاش می‌شود تعداد روستای بیشتری برای انجام این مهم انتخاب شود.
سردار علی‌محمد اکبری، احداث ۳۵۷ کیلومتر راه روستایی در استان را از دیگر برنامه های قرارگاه امام حسن(علیه السلام ) علاوه‌بر آبرسانی روستایی عنوان کرد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: احداث مسکن محرومین، ورود به مباحث کشاورزی و ایجاد صنایع تولیدی روزدبازده از دیگر برنامه‌هایی است که مقرر شده قرارگاه امام حسن(علیه السلام ) در استان اجرا کند.
سردار اکبری گفت: با توجه به اینکه قرارگاه بازسازی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله و سلم) سپاه برخی از طرح های عمرانی چهارمحال و بختیاری را طی درخواست مسئولان استان اجرا خواهد کرد؛ لذا مقرر شده قرارگاه امام حسن علیه السلام هم با شروع فعالیت خود در استان، در چند طرح عمرانی مهم مشارکت کند.
سردار اکبری، سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری را فرصت مناسبی برای تکمیل طرح های نیمه تمام دانست و ابراز امیدواری کرد در انتخاب طرح ها، رعایت الوویت ها و جذب اعتبارات امیدآفرینی به همراه توازن بین شهرستان ها برقرار شود.
علی حیدری، سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری هم در این جلسه با اشاره به اینکه پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد و در موارد خاص پروژه‌های بالای 30 درصد نیز در لیست پروژه‌های سفر ریاست‌جمهوری به چهارمحال و بختیاری گنجانده شود، توضیح داد: اما باید دستگاه‌های اجرایی در تهیه لیست پیشنهادی، پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا و تاثیرگذاری آن‌ها در اشتغال را  مدنظر قرار دهند و بر همین اساس لیست پیشنهادی را اولویت‌بندی کنند.
میرهاشمی، نماینده حوزه معاونت اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه پروژه‌های پیشنهادی برای سفر ریاست‌جمهوری باید دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد باشند، اظهار کرد: در صورتی می‌توان پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی زیر ۵۰ درصد را پیشنهاد داد که این پروژه‌ها محرک استان باشد.
وی افزود: اعتباری که به پروژه‌های عمرانی سفر ریاست جمهوری به استان‌ها اختصاص پیدا می‌کند، در نهایت باید ظرف دوسال منجر به تکمیل پروژه شود یا اینکه اگر پروژه نیازمند زمان بیش‌تری برای تکمیل است، می‌توان پروژه را به‌صورت فازبندی اجرا کرد تا در این مدت حداقل یک فاز آن به بهره‌برداری برسد.
میرهاشمی با بیان اینکه زمان دقیق سفر ریاست‌جمهوری به چهارمحال و بختیاری مشخص نیست، یادآور شد: چند استان کشور در اولویت سفر ریاست‌جمهوری قرار دارند، اما در نهایت اولویت سفر به استان‌ها توسط ریاست‌جمهور مشخص می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1606947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =