انتقاد نماینده الیگودرز از عدم وجود طرحهای توجیهی در استان

دکتر محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از عدم وجود طرح های توجیهی اقتصادی برای جذب سرمایه گذار بعنوان جدی ترین خلا در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر محمد خدابخشی در وبینار احداث کارخانه فراوری گیاهان دارویی الیگودرز که با حضور مسئولان اجرایی برگزار شد، گفت : طرح توجیهی اقتصادی برای جذب سرمایه گذار در استان لرستان وجود ندارد که این موضوع  یک خلا جدی محسوب می شود.

 وی ادامه داد: طرح های مبتنی بر مزیت نسبی در استان لرستان مانند گیاهان دارویی، سنگ، شیلات، آبزی پروری، کاشت درخت از شیب، گردشگری و غیره می‌تواند به عنوان طرح های توجیهی اقتصادی در جذب سرمایه گذار موثر باشد.

 نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از دلایل توسعه‌ نیافتگی استان لرستان عدم طرح های توجیهی اقتصادی است و اجرای طرحهای توجیهی می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

دکتر خدابخشی اظهار کرد: اجرای طرح های توسعه ای زمان‌بر هستند و همین مصوبات سفر ریاست جمهوری حق و حقوق برای مردم ایجاد کرده که باید اجرا شوند و در این راستا یک عزم و اراده جدی بین مسئولان ،نمایندگان و رسانه ها و غیره را می‌خواهد که توسعه در استان لرستان رقم بخورد.

 وی یادآور شد: مجتمع گردشگری سد رودبار لرستان در حال حاضر 5 میلیارد تومان اعتبار دارد که مسئولان ذیربط باید پیگیر آن باشند و جدیت بیشتری در پیگیری طرح‌های مصوب شده توسط مسئولان باید صورت بگیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1608334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =