استاندار چهارمحال وبختیاری:صدور مجوزهای بخش صنعت و معدن در کمترین زمان ممکن انجام گیرد

ایرنا نوشت: استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تسهیل صدور مجوزها، گفت:مردم نباید درگیر کاغذبازی اداری شوند و باید تا می‌توان پیگیری امور آنها را سریع و در زمان کوتاهی انجام داد.

غلامعلی حیدری روز دوشنبه در نشست با مدیرکل و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان افزود:، گفت: در راستای تکریم مردم، انجام امور اداری از جمله صدور مجوزهای بخش صنعت و معدن در کمترین زمان ممکن انجام گیرد.

به گفته وی : مردم نباید درگیر کاغذبازی اداری شوند و باید تا می‌توان پیگیری امور آنها را سریع و در زمان کوتاهی انجام داد.

وی مردم‌داری را از مهمترین وظایف کارکنان دستگاه‌های اداری دانست و گفت: مردم حق بزرگی بر گردن مسوولان دارند و باید تا می‌توان در تکریم آنها اقدام کرد و در شرایط شیوع کرونا باری از دوش آنها برداشته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری فعالیت در دستگاه‌های اداری را نیازمند روحیه جهادی و میدانی دانست و تصریح کرد: باید همچون سال‌های دفاع مقدس کارها به صورت میدانی و جهادی پیگیری شود تا به موفقیت رسید.

حیدری بر ضرورت کنترل بازار شب عید استان تاکید کرد و افزود: باید مراقبت و نظارت دقیقی بر بازار شب عید انجام گیرد که مردم آسیبی نبینند.

وی با گلایه نسبت به کیفیت نان در استان، اظهار داشت: به شرطی قیمت نان در استان افزایش داده شد که کیفیت آن ارتقا پیدا کند و وزن چانه‌ها استاندارد باشد اما گزارش‌های موجود حاکی از آن است که کیفیت نان هنوز رضایت‌بخش نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص میوه شب عید نیز گفت: باید میوه درجه یک به مردم عرضه شود و در این خصوص نظارت‌ها تشدید شود.

حیدری خاطر نشان کرد: در نظارت‌های بازار شب عید باید تعداد بازرسان ۲ برابر شود و از نیروهای بسیجی کمک گرفته شود.

وی، سفرهای شهرستانی مدیران دستگاه‌های اداری برای پیگیری بهتر امور را یک ضرورت دانست و گفت: نه تنها ادارات در شهرستان‌ها تقویت شود تا از مراجعه مردم به مرکز استان جلوگیری شود بلکه باید با سفرهای شهرستانی بر اجرای امور توسط دستگاه‌های شهرستانی نظارت دقیقی انجام گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری جذب کامل تسهیلات اختصاصی به بخش صنعت، معدن و تجارت استان را خواستار شد و افزود: نباید یک ریال از تسهیلات موجود به تهران برگشت بخورد.

حیدری با تاکید بر مهار نرخ بیکاری در استان، رونق اشتغال در بخش صنعت و معدن را عامل مهمی در این خصوص دانست و گفت: بخشی از طرح‌های نیمه‌تمام استان در این بخش است که با تعیین تکلیف آن می‌توان اشتغال زیادی ایجاد کرد.

وی به ظرفیت‌های موجود در بخش فرش استان نیز اشاره کرد و گفت: نه تنها باید از فرصت‌های موجود برای رونق اشتغال ایجاد کرد بلکه باید مراقبت کرد تا تلاش بافندگان قالی از بین نرود.

گفتنی است، استاندار چهارمحال و بختیاری در دومین بازدید سرزده خود به سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان سرکشی کرد و نحوه خدمات‌رسانی به مردم از سوی این سازمان را مورد بررسی قرار داد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =