امکان مدیریت مصرف با اپلیکیشن "برق من"

مدیرعامل توزیع برق آذربایجان شرقی از طراحی و ارائه اپلیکیشن برق من با هدف مشاهده، کنترل و مدیریت مصرف انرژی برای مصرف کنندگان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، اکبر فرج نیا در جمع خبرنگاران افزود: اپلیکیشن برق من با ارائه ۱۷ خدمت مختلف، مشترکان را از مراجعه حضوری به ادارات برق بی نیاز می‌کند.

وی مدیریت هزینه را از دیگر مزایای این اپلیکیشن خواند و افزود: در حوزه تعرفه ها نیز ضمن مشاهده میزان مصرف دوره های گذشته، امکان کنترل هزینه و  محاسبه پله مصرفی هم در دسترس خواهد بود.

به گفته فرج نیا، کنترل و مدیریت مصرف و جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی از مهمترین مزایای این اپلیکیشن برای عموم مردم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به نصب کنتورهای هوشمند رویت پذیر و کنترل پذیر برای مشتکران پرمصرف اظهار داشت: این کنتورها قابلیت اتصال به اپلیکیشن داشته و امکان و مشاهده و کنترل مصرف را در هر لحظه به مشترکان می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هیچ روستای زیر ۱۰ خانوار در آذربایجان شرقی از نعمت برق محروم نیست افزود: از امسال، توزیع سلول های خورشیدی بین عشایر استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۱۳۰ سلول خورشیدی برای عشایر استان تحویل شده، است افزود: امسال ۹۰۰ خانوار شناسایی شده و روند تحویل سلول های خورشیدی به خانوارهای باقیمانده ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل توزیع برق آذربایجان شرقی، رفع نیاز به ژنراتور جهت تامین روشنایی و شارژ موبایل و ... را از مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: تنها ۱۰درصد هزینه های این سلول ها از عشایر اخذ شده و بقیه را وزارت نیرو تامین می‌کند.

وی یادآور شد: استعداد ۱۵۰۰ مگاوات انرژی خورسیدی در استان شناسایی شده و تفاهم نامه ارایه خدمات در این حوزه در حال انجام است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =