احیای ۶ طرح بزرگ صنعتی لرستان روی میز بانک صنعت و معدن

پس از حضور وزیر کشور در استان و اجرای برنامه های مختلف شامل بازدید و برگزاری جلسات با حضور ایشان، استاندار لرستان جهت پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور به همراه تیم اقتصادی خود راهی تهران گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر فرهاد زیویار در اولین برنامه خود در تهران در بانک صنعت و معدن حضور یافتند و با مدیرعامل بانک صنعت و معدن جلسه ای برگزار نمودند .

 در این جلسه موضوعات مربوط به 6 طرح صنعتی اقتصادی استان شامل: کارخانه دارویی بایر افلاک، سیمان‌ سفید زاگرس، ماشین سازی کیهان خرم‌آباد، ماشین سازی لرستان،  لاستیک نیکرو گسترش و یخچال سازی خرم آباد مورد بحث و پیگیری قرار گرفت. 

استاندار لرستان در این جلسه گفت :  با توجه به سفر پر خیر و برکت ریاست جمهور به استان و مصوبات ابلاغی ایشان، پیگیری جدی مصوبات و به نتیجه رساندن آنها از مهمترین اولویتهای کاری ما است .

وی ادامه داد : از مدیرعامل بانک صنعت و معدن جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی این صنایع درخواست همکاری و مساعدت حداکثری را داریم و در راستای حمایت و احیای صنایع یاد شده مصمم بوده و بدنبال تحقق اهداف هستیم 

در این جلسه مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در سخنانی گفت :  با توجه به مصوبات سفر و همچنین پیگیری های استاندار قول مساعد خواهیم داد جهت رفع مشکلات واحدهای مذکور حداکثر حمایت و همکاری را جهت برطرف نمودن موانع پیش روی صنایع مذکور به کار گیریم . 

لازم به یادآوری است از مهمترین طرح هایی که در این جلسه مورد موافقت بانک صنعت و معدن جهت پرداخت منابع قرار گرفت می توان به سیمان سفید ازنا، دارو سازی بایر افلاک، ماشین سازی خرم آباد و .... اشاره نمود.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =