هشدار محیط زیست به این مجموعه صنعتی: ناگزیر شویم پلمب می‌کنیم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: مشکلات جدی باقیمانده در بخش آلودگی هوا مجموعه نورد و تولید قطعات فولادی باید ظرف یک ماه برطرف شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، سعید محمودی در بازدید ظهر امروز از مجموعه نورد و تولید قطعات فولادی در حوزه شهر تهران، اظهار داشت: بر اساس شکایات واصله و پایش های محیط زیست این مجموعه در حال حاضر دارای آلودگی شدید هوا ناشی از عملکرد نامناسب سیستم های کنترلی است.
وی افزود: هر چند با پیگیری‌های صورت گرفته طی سال های اخیر بخشی از این مشکلات مرتفع شده اما هنوز در بخش هوا آلودگی جدی وجود دارد.
محمودی با اشاره به اینکه چندین اخطاریه محیط زیستی برای رفع آلودگی به این مجموعه داده شده که تاکنون منجر به نتیجه و انجام اصلاحات نشده است، ادامه داد: امروز با حضور در این مجموعه تذکرات و هشدارهای لازم به مدیران مجموعه داده شد و یک ماه فرصت برای رفع آلودگی برای این شرکت تعیین شد.
وی تصریح کرد: البته نگاه محیط زیست به تعطیلی این مجموعه صنعتی نیست اما اگر ناگزیر شویم، به لحاظ اینکه سلامت مردم در اولویت است، برخورد جدی و در چارچوب قانونی حتی پلمب خواهیم کرد.

۴۷۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1612574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =