امتحانات پایانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای حضوری است

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای خوزستان از برگزاری حضوری کلیه کلاس‌های عملی و آزمون‌های پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خبر داد.

دکتر سید بهزاد علوی اظهار کرد: کلیه کلاس‌های کارگاهی- آزمایشگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خوزستان به صورت حضوری از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری کلاس‌های عملی به صورت حضوری با توجه به ماهیت اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در تربیت تکنسین ماهر، گفت: از ابتدای ترم ۷۰ درصد کلاس‌های عملی به صورت حضوری برگزار شده ولی با توجه به اینکه امتحانات کلیه دروس (تئوری، تئوری - عملی و عملی) به صورت حضوری برگزار خواهد شد لذا از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ برگزاری کلاس‌های عملی حضوری برای دانشجویان بومی با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای خوزستان افزود: خوابگاه‌های دانشجویی و سلف سرویس مراکز به  نحو بسیار مطلوبی با مشارکت خیرین و اعتبارات ملی دانشگاه  نوسازی، بهسازی و زیباسازی شده و آماده دریافت مجوز از ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در استان خوزستان هستیم تا بازگشایی انجام شود. پیش‌بینی شده که برای رفاه حال دانشجویانی که در کلاس‌های حضور شرکت می‌کنند یک وعده غذای گرم در بوفه آموزشکده‌ها مهیا و سرو شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =