مشکل توسعه و اشتغال لرستان در سایه رفع معضلات اقتصادی نهفته است

معاون اقتصادی استاندار لرستان در سفر غیر منتظره وزیر کار در بروجرد،با بیان این مطلب که حل معضل بیکاری لرستان در گروه شکوفایی واحد های تولیدی و اقتصادی این استان است،گفت : استان لرستان علی رغم مشکلات اقتصادی موجود مهیای حضور سرمایه گذاران است تا زمینه توسعه فراگیر را در لرستان فراهم سازند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سیروس ابراهیمی با اشاره به شرایط حاکم بر صنعت و اقتصاد استان، گفت : لرستان استانی است که مشکلات ارزی،مرزی، سیاسی ،امنیتی و قومیتی ندارد و همه فاکتورهای لازم را برای سرمایه گذاری و اشتغال دارد اما کم لطفی دولت های گذشته مانع بالفعل شدن این استعداد ها بوده است .
معاون اقتصادی استاندار لرستان با بیان اینکه مشکل توسعه و اشتغال لرستان در سایه رفع معضلات اقتصادی نهفته است، اظهار داشت : صنعت و واحدهای تولیدی استان نیازمند توجه ویژه دولت سیزدهم هستند و باتوجه به اینکه وزیر کار از وزرای اقتصادی کابینه است نگاه تخصصی ایشان به عنوان یک صاحب نظر برای لرستان حایز اهمیت است.
وی خواستار بررسی و توجه ویژه وزیر کار  به استان شد و افزود: رفع مشکل بیکاری لرستان مستلزم برنامه ،بودجه و تلاش شبانه روزی است که تحقق آن در سایه نگاه ویژه دولت برای راه اندازی واحد های صنعتی و اقتصادی راکد و نیمه فعال در این استان است.
 صبح امروز وزیر کار در سفری غیر منتظره و بدون حضور خبرنگاران وارد فرودگاه خرم آباد شد و این فرودگاه را به مقصد بازدید از واحدهای صنعتی و اقتصادی بروجرد ترک کرد
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1614384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =