حمله خبرگزاری دولت به نماینده پیگیر استیضاح وزیر صمت: همانی است که جای دنا پلاس، خودرو شاسی بلند خواست

ایرنا نوشت : این نماینده انتظار داشت که وزیر صمت طی شش ماه این مشکلات را حل و فصل کند. بنابراین طرح استیضاح وزیر صمت به بهانه خودرو قابل قبول نیست.

طی یکی دو روز گذشته، خبر استیضاح وزیر صمت در حالی به تیتر خبری رسانه‌ها، به ویژه رسانه‌های ضد انقلاب تبدیل شده که می‌توان رد پای یکی از نمایندگان مجلس را در برجسته شدن ماجرا به خوبی مشاهده کرد.
یکی از نکات قابل توجه در این باره این است که حواشی درخواست خودرو شاسی بلند به جای دنا پلاس توسط همین نماینده مطرح شده بود و هنوز از فضای رسانه‌ای کشور کم رنگ نشده است.
نقطه اتکای نماینده مورد نظر در پیگیری طرح استیضاح وزیر صمت، صنعت خودرویی است که شرایط سخت امروزش میراث سالها بی مسئولیتی عده ای و نتیجه نداشتن یک برنامه راهبردی بلند مدت به همراه نفوذ عده‌ای سودجو در ارکان آن و مرکز تقابل گاه و بیگاه نمایندگان با همه سکانداران وزارت صمت در سال‌های متمادی بوده است.
حمله خبرگزاری دولت به نماینده پیگیر استیضاح وزیر صمت: همانی است که جای دنا پلاس، خودرو شاسی بلند خواست
بیشتر بخوانید :
این نماینده انتظار داشت که وزیر صمت طی شش ماه این مشکلات را حل و فصل کند. بنابراین طرح استیضاح وزیر صمت به بهانه خودرو قابل قبول نیست. وگرنه فاطمی امین برنامه خود برای رفع مشکل خودرو را ارائه کرده و در حال اجرا است.
بخش اعظم این برنامه برای سال ۱۴۰۱ و سال‌های بعد است. منطقی نیست که از همین الآن به بهانه خودرو موضوع استیضاح پیش کشیده شود. این موضوع گواه دیگری است بر منفعت طلبی شخصی نماینده مورد نظر در طرح استیضاح وزیر صمت.
۲۱۲۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1616058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =