بازگشایی حضوری مدارس سراسر استان خوزستان از ۱۴ فروردین ماه

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا همه مدارس خوزستان از ۱۴ فروردین ماه به صورت حضوری بازگشایی می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین خوزستان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ کورش مودت بعدازظهر امروز دوشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ در جمع مدیران مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: آماده سازی مدارس؛ ارتقای شاخص های بهداشتی و همچنین رفع چالش های پیش روی مدارس مهمترین اقدامات مجموعه تعلیم و تربیت استان در راستای بسترسازی برای بازگشایی مدارس سراسر استان از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ است.

وی در ادامه با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴ فروردین ماه، عنوان کرد: تمامی مدارس دولتی و غیردولتی شامل مصوبه ستاد ملی کرونا هستند و بی شک همراهی والدین و آمادگی دانش آموزان و همکاران، زمینه ساز حضور مجدد دانش آموزان در روز چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۱ خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به توفیقات استان در زیست بوم کرونا؛ خاطرنشان کرد: رتبه های کشوری و بین المللی در المپیادهای علمی دانش آموزی کسب شد همچنین ۴ هزار و ۸۵۰ مدرسه utm دار و شمیم دار شد. علاوه بر این در دو شاخص فضای آموزشی و نیروی انسانی رشد بسیار قابل توجه ای در استان خوزستان حاصل شد. 

مودت در پایان یادآور شد: دستورالعمل جدید آموزش حضوری به زودی توسط وزارت آموزش و پرورش ابلاغ خواهد شد تا نحوه حضوری دانش آموزان متناسب با شرایط کنونی مشخص و تعیین شود.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1616516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =