خدمات رسانی ۱۳ گروه جهادی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

۱۳ گروه جهادی در تعطیلات نوروزی امسال در مناطق کمتربرخوردار شهرستان اردل مستقر شده و مشغول خدمت‌رسانی هستن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به فعال شدن قرارگاه «عهد خدمت» در چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳ گروه جهادی این قرارگاه دانشجویی در تعطیلات نوروزی امسال در مناطق کمتربرخوردار شهرستان اردل مستقر شده و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

مرتضی کریمی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده گروه‌های مختلف جهادی خواهران و برادران دانشجو در بازه زمانی ۶ تا ۱۱ فروردین خدمات مختلفی را در قالب طرح‌های عمرانی، دامپزشکی، بهداشتی و درمانی، تربیتی و آموزشی و همچنین فرهنگی به ساکنان روستاهای کمتر برخوردار و واقع شده در مناطق سخت‌گذر شهرستان اردل ارائه می‌کنند. 

وی گفت: برادران دانشجوی جهادگر در منطقه دیناران و روستاهای اطراف و به مرکزیت قرآب مستقر شده‌اند، گروه‌های جهادی خواهران هم با مرکزیت روستای لیرابی مشغول خدمت‌رسانی به اهالی این روستا و دیگر روستاهای منطقه هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: علاوه بر نیروهای قرارگاه مرکزی عهد خدمت، گروه جهادی «شهید شاهمرادی» با استعداد ۵۹ دانشجو در منطقه دورک شاهپوری و گروه جهادی «از تبار آسمان» با استعداد ۶۰ دانشجو در روستای لندی از توابع شلیل به ارائه خدمات می‌پردازند.

پیش بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی امسال ۳۰۰ دانشجوی بسیجی در قالب طرح‌های جهادی در مناطق کمتربرخوردار استان چهارمحال و بختیاری حضور یابند.

گفتنی است؛ سردار علی افضلی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم در جمع جهادگران حضور یافت و ضمن تبریک سال ۱۴۰۱ «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی»، از زحمات خادمان قرارگاه «عهد خدمت» تقدیر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1616592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =