۲ نفر
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
امضای یحیی پای ناکامی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با آغاز فصل بیست و یکم لیگ برتر، پرسپولیسی ها خود را آماده کرده بودند تا ششمین قهرمانی پیاپی در لیگ را جشن بگیرند و از طرفی بتوانند ناکامی در آسیا را جبران کنند تا پس از دو بار ناکامی در فینال آسیا، بالاخره به جام برسند.

گل محمدی که در میانه گذشته جایگزین کالدرون شد، توانست پرسپولیس را به گلات قهرمانی برساند در حالی که خیلی ها معتقد بودند که او، کاشته های برانکو و کالدرون را برداشت کرده و باید دید در فصل آتی چه عملکردی دارد.

گل محمدی در ابتدای فصل جاری، تیم را با نظر خودش بست و اکثر بازیکنان مد نظرش همچون اسدی، نعمتی، پاکدل و... به ترکیب قرمزها اضافه شدند تا پرسپولیس در فصل جدید بدرخشد اما خرید های ناکام یحیی و عملکرد ضعیف پرسپولیس، باعث شد تا این تیم مورد انتقاد زیادی قرار بگیرد.

حالا فاصله ۶ امتیازی با استقلال در لیگ و عقب افتادن از کورس قهرمانی، حذف از جام حذفی و البته شکست ابتدای فصل در سوپرجام باعث شده تا قرمزها پس از سال ها یک فصل را بدون جام به پایان برسانند و خیلی بر این عقیده باشند که گل محمدی، در اولین فصلی که قرار بود امضای خودش را پای موفقیت پرسپولیس بیندازد و از زیر سایه دیگران خارج شود، چنین عملکردی از خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1620607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    6 0
    بعد از بازی با استقلال که قهر کرد باید باشگاه عذرش رو میخواست
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    41 0
    برانكو در عرض 5 سال ساختار تيم پرسپوليس ساخت و مربيان بعد هم بهره برداري كردند حالا كه به مرور زمان اون ساختار از بين مي رود تيم هم ضعيف مي شود و ديگه نمي تواند نتيجه بگيرد و مربيان ايران توانايي ساختار درست كردند ندارند و در مورد تيم ملي هم همين قضيه اتفاق خواهد افتاد و فعلا از ساختار و ميراث كي روش استفاده مي شود
    • PL ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      0 0
      داداش اون بنايي كه برانكو ساخت اعضاش كجان؟ بيرانوند خليل زاده صادق محرمى عليپور طارمى كنعانى زادگان نوراللهى و……. يحيي با اين بازيكنان درجه ٢ كه جايگزين اينا شدن خيلي هم خوب نتيجه گرفته همين تركيب فعلي با ٣-٢ تا بازيكن تقويت بشه سال ديگه دوباره قهرمانه ضمناً مهمترين چيز براى قهرمانى انگيزه هست كه بازيكنان فعلى ندارن و اشباع شدن
  • حمید IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    15 3
    بابا مسعود واقعا" کجایی
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    1 1
    اخراج حتمی یحیی …مریض نیستم جابجاش کنم دانش فنی این مربی دیگه جوابگوی پرسپولیس نیست
  • سید IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    1 4
    این نامه رو یحیی باید بخونه بابا رفته اینو باید بدونند