لزوم توجه ویژه به‌جایگاه انسانی افراد

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: جایگاه انسانی افراد فراتر از جایگاه اجتماعی شغل آنان است و باید در همه مشاغل به‌جایگاه نیروی انسانی توجه ویژه شود.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مهدی علی‌آبادی در حاشیه بازدیدی که از بخش‌های مختلف سازمان فردوس‌ها داشت، اظهار کرد: سازمان‌فردوس‌ها خدمت متفاوتی نسبت به سایر سازمان‌های شهرداری ارائه می‌کند، سازمان ما در انتهای زندگی هر انسانی قرار دارد و با غم و اندوه صاحبان عزا دست‌وپنجه نرم می‌کند.

وی بیان کرد: کارکنان آرامستان افرادی بی‌ادعا و گمنام هستند که این معیارها برای هر سازمانی ارزش‌آفرین است، درحالی‌که در شرایط کرونایی بسیاری از سازمان‌ها و ادارات با محافظت کامل در برابر مراجعه‌کنندگان قرار می‌گرفتند، نحوه ارتباط کارکنان سازمان آرامستان‌ها با مردم، به رغم قرارگیری در معرض بیشترین خطر و احتمال انتقال ویروس، به‌صورت مستقیم بود.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این افراد دغدغه‌مند هستند و با شناخت کامل این شغل را انتخاب کرده‌اند، این در حالی است که اگر افراد عادی در انتخاب این شغل‌ها کمی درنگ می‌کنند، اما این عزیزان باافتخار در حال خدمت هستند و در شرایط بحرانی خدمات این عزیزان کاملا قابل‌لمس خواهد بود.

علی‌آبادی ضمن اشاره به اینکه نیروهای خدوم سازمان فردوس‌ها پایگاه اجتماعی ندارند، تصریح کرد: برای من به‌عنوان مدیرعامل این سازمان، مقام انسانی افراد بسیار حائز اهمیت و شایسته است که همه ما احترام این افراد را به‌جا بیاوریم تا مقام و شان افراد حفظ شود.

وی ادامه داد: امورات شرعی فوت افراد به سازمان فردوس‌ها سپرده‌ شده و تمامی پرسنل آرامستان به‌طور ویژه در غم و اندوه عزاداران شریک هستند لذا احترام و تکریم این افراد باید برای همه ما حائز اهمیت باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1622571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =