۰ نفر
۲۱ تیر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۷

مهر نوشت:

خودروهای رانا و دنا به ترتیب در سالهای 90 و 91 همزمان در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شوند.

میر جواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در کیفیت و توسعه محصول با بیان این مطلب گفت: این شرکت در نظر دارد تا پایاین سال جاری وانت تندر 90 را جهت توسعه خود در بازار عرضه کند.

وی افزود : ایران خودرو با تولید محصولات متنوع سبب شد که بیش از نیمی از سهم بازار را همواره در اختیار بگیرد. سلیمانی  تاکیدکرد: خودروی رانا و  دنا که جهت عرضه در بخشهای استراتژیک بازار خودروی کشور طراحی شده اند علاوه بر اینکه بر خواسته های مشتریان تطابق دارند، تمامی استانداردهای روز بازارهای صادراتی دارا هستند.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو  ،  طراحی و توسعه دو پلتفرم کاملا جدید را از پروژه های مهم ایران خودرو دانست و گفت: اولین پلتفرم ایران خودرو در ابعادی کوچک و متوسط است که با بهره گیری از تکنولوژی روز جهانی و با استانداردهای اروپا در 5نوع محصول در کلاسهایA,BوC ازسال 93 تولید خواهند شد.

وی یادآور شد: در کنار محصولات متوسط پلتفرمی در ابعاد بزرگ طراحی و با استاندرادهای روز اروپا جهت تولید 5 نوع محصول جدید سواری در کلاسهای D,MPV و وانت و SUV تولید و اولین محصول این پلتفرم در سال 92 به بازار عرضه می شود.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    1 0
    اينكه نيمي از سهم بازار مال ايران خودرو است كه امتياز نيست!!! مگر غير از اين است كه يك رقيب به نام سايپا بيشتر نداريد. در شهر كور ها يك چشم پادشاه است
  • بدون نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
    0 0
    با اینکه رانا همون اتاق 206 اس دی هست اما باز هم تولید نمیشه. فقط میخواد فشار رو خودش کم کنه.
  • بدون نام IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
    1 0
    در مرزها رو باز كنيد با خودروهاي خارجي رقابت كنيد . اونوقت ببنيد كه ماشين ايراني سوار ميشه
  • بهروز IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
    0 0
    واسه چی تا از یه چیزی مطمعن نشدید سریع خبر رسانی میکنید بهخدا ملت و مسخره کردید.
  • رضا IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    همیشه در ایران رسم بوده که هر محصولی قبل از ارائه به بازار کیفیت خوب و قیمت پایین اعلام بشه ولی بعد از آمدن به بازار برعکس این قضیه اتفاق می افته, یک محصول با کیفیت پایین و قیمت سر به فلک کشیده,