۶ نفر
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
ضربه زیبای رونالدویی در آزادی که گل نشد/عکس

ورزش سه نوشت: مهاجم جوان آلومینیوم چهره شماره یک نیمه اول فینال جام حذفی بود.

آلومینیوم فینال جام حذفی را بهتر از نساجی شروع کرد و اگر کمی بخت یارش بود، حداقل یک بار به گل می‌رسید. محمدرضا آزادی در متن همه این حملات قرار داشت تا به چهره شماره یک نیمه اول تبدیل شود.

در دقیقه ۲۲ بازی پاس رو به بیرون شریفات در داخل محوطه جریمه را محمدرضا آزادی با یک شوت سر ضرب راهی دروازه کرد. این ضربه در حالی‌که حقیقی فقط یک نظاره گر بود به تیرک دروازه برخورد کرد.

ضربه زیبای رونالدویی در آزادی که گل نشد/عکس

تنها چند دقیقه بعد یک بار دیگر تیر دروازه نساجی لرزید و دوباره زننده شوت محمدرضا آزادی بود؛ مهاجم ۲۲ ساله آلومینیوم با یک شوت زمینی به زاویه موافق سعی در غافلگیری حقیقی داشت ولی ضربه او در شرایطی که دروازه‌بان حریف این بار واکنش خوبی هم نشان داده بود، دوباره به تیرک خورد.

ضربه زیبای رونالدویی در آزادی که گل نشد/عکس

حسرت از دست رفتن این دو موقعیت هنوز در ذهن آزادی بود که این بار علیرضا حقیقی مانع از گلزنی او شد. ستاره آلومینیوم در بازی با پرسپولیس (مرحله نیمه نهایی) به سبک کریستیانو رونالدو از روی ضربه آزاد به توپ ضربه زد که این ضربه را حقیقی به زیبایی راهی کرنر کرد.

ضربه زیبای رونالدویی در آزادی که گل نشد/عکس

بعد از این سه موقعیت یک والی خطرناک دیگر از محمدرضا آزادی در داخل محوطه جریمه نساجی را شاهد بودیم که این بار شوت او به بیرون رفت. مهاجم ۲۲ ساله آلومینیوم برای شکستن طلسم ۳۰۰ دقیقه‌ای دروازه حریف تا آخرین لحظات نیمه اول تلاش کرد ولی در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =