نبض استقلال با ساز ارسلان می‌زند

استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، پیکان را با یک گل شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال پیکان و استقلال، از ساعت ۱۷ در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، در استادیوم پاس قوامین یا همان دستگردی تهران، به مصاف یکدیگر رفتند.

پیش از این قرار بود که دیدار دو تیم در تاریخ ۲۸ دی ماه برگزار شود که به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا، این مسابقه لغو و به امروز موکول شد.

ترکیب پیکان:

فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمد علی فرامرزی، محمد جواد آقازاده، ایمان اکبری، مجتبی حقدوست، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابت ایمانی

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی.

نیمه اول:

دقیقه ۷: اولین موقعیت بازی را، شاگردان مجیدی ایجاد کردند که ابوالفضل جلالی، در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱: بازیکنان استقلال با یک ضدحمله خوب از کوین یامگا، باعث موقعیتی مناسب ایجاد کردند که پاس یامگا به آرمان رمضانی رسید اما شوت او به مدافع پیکان برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه ۲۶:  اولین موقعیت جدی میزبان در دقیقه ۲۶خلق شد که شوت فلاح با دخالت به موقع یزدانی راهی کرنر شد و در ادامه این فرصت برای پیکان از دست رفت.

دقیقه ۲۸: ارسال کرنر به روی دروازه پیکان با ضربه سر محمد دانشگر به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۰: ارسال مجتبی حقدوست به درون محوطه جریمه، نصیب محمدحسین فلاح شد که شوت این بازیکن با واکنش خوب علیرضا رضایی راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۵: امیرحسین حسین زاده پشت محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد که شوت این بازیکن از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: در دقیقه پایانی نیمه اول، بازیکنان پیکان موقعیتی خطرناک روی دروازه استقلال ایجاد کردند؛ ارسال کرنر محمدجواد آزاده با ضربه سر محمدعلی فرامرزی همراه شد که توپ این بازیکن پس از واکنش دیدنی علیرضا رضایی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی کرنر شد. ضربه کرنر دوم را این بار ابراهیم صالحی با یک ضربه سر دیگر به سمت دروازه استقلال روانه کرد که توپ او به شکل خطرناکی با فاصله کم، از کنار دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید:

نیمه دوم:

دقیقه ۵۴: ارسال بازیکنان پیکان از سمت راست به روی دروازه استقلال، با ضربه سر محمدحسین فلاح همراه شد که توپ این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: بازیکنان پیکان که به نظر می رسید برنامه خاصی روی ارسال ها و ضربات سر داشتند، این بار از سمت چپ توپ را به روی دروازه استقلال ارسال کردند که رضایی توپ را مشت کرد و در ادامه شوت دانیال جهانبخش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: شاگردان حسینی که موتورشان روشن شده بود، باز هم پیکان به روی دروازه استقلال خطرساز شدند. مجتبی حقدوست پس از دریافت یک پاس خوب از ابراهیم صالحی که با ضربه سر برای او ارسال شد، در مصافی تک به تک با دروازه استقلال قرار گرفت که علیرضا رضایی سنگربان جوان آبی ها با یک خروج به موقع در بیرون از محوطه جریمه توانست در مسیر شوت حقدوست ایستاده و این موقعیت را مهار کند.

دقیقه ۸۲: جعفر سلمانی با حرکتی انفرادی و زیبا، از بازیکنان پیکان عبور کرد و در موقعیتی مناسب، با یک شوت بیرون پا دروازه حریف را تهدید کرد که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

با تساوی بدون گل بازی در نود دقیقه، بازی به وقت های اضافه کشیده شد.

وقت اضافه اول:

دقیقه ۹۲: ارسلان مطهری، تعویض طلایی این روزهای مجیدی که از او به عنوان اسلحه پنهان مجیدی یاد می شود، در این بازی هم به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و گلزنی کرد. در همان آغاز وقت های اضافه، ارسال جعفر سلمانی از سمت چپ به روی دروازه، نصیب ارسلان مطهری شد و این بازیکن با یک پرش بلند و ضربه ای زیبا و والی، توپ را به تور دروازه پیکان چسباند و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۱۰۱:بازیکنان پیکان دو فرصت فوق العاده را برای گلزنی از دست دادند. ابتدا شوت غلامی را رضایی به خوبی مهار کرد و در ادامه، شوت ثابت ایمانی به تیر افقی دروازه استقلال برخورد کرد تا تیر دروازه باز هم مانع از گلزنی میزبان شود و توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰۶: علیرضا رضایی که ستاره تیم مجیدی در این بازی بود، بار دیگر در دقیقه ۱۰۶ ناجی استقلال شد. بازیکنان پیکان روی یک ضربه کاشته در محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که رضایی ضربه خطرناک محمدمهدی محبی در ۶ قدم را به خوبی دفع کرد دروازه اش را بسته نگه داشت.

دقیقه ۱۱۷: پیکان که برای زدن گل تساوی فشار آورده است، توسط محبی از پشت محوطه جریمه ضربه اش را به سمت دروازه استقلال زد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1601110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =