والیبال باشگاه‌های آسیا؛ سومین برد متوالی شهداب

تیم مقاومت شهداب یزد در سومین مسابقه مرحله گروهی هم به پیروزی رسید تا با سه برد متوالی به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله یک چهارم‌نهایی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سومین و آخرین روز مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود.

در چهارمین دیدار که از ساعت ۱۹ آغاز شد، تیم‌های مقاومت شهداب یزد و تاراز قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند و شهداب سه بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان سرمربی شهداب در ست سوم این دیدار ۲۵ بر ۲۲ مغلوب حریف قزاقستانی شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند تا با سه برد متوالی و کسب ۹ امتیاز کامل، به عنوان صدرنشین گروه دوم مسابقات به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

تیم تاراز قزاقستان نیز با دو برد و ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد تا حریف تیم ناخون راتچاسیما در روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه شود.

ژاورونوک دونوان، محمد ولی‌زاده، امین اسماعیل‌نژاد، جان‌گردن پرین، رضا عابدینی، مهدی مهدوی و محمدرضا موذن بازیکنان شروع کننده تیم مقاومت شهداب یزد در این مسابقه بودند.

سیمون روبرتلندی بازیکن کوبایی شهداب که شب گذشته وارد تهران شده بود، در این مسابقه حضور داشت اما سرمربی نماینده یزد از او استفاده نکرد تا پس از تمرین و ایجاد هماهنگی بیشتر با شهدابی‌، در صورت نیاز در مراحل دیگر این مسابقات طلوع‌کیان از توانایی این بازیکن بهره ببرد.

ساوا تاتسوهیرو از ژاپن به عنوان داور اول و موسی سلیم عزیز از عراق به عنوان داور دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در سومین و آخرین روز مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا تیم‌های سانتوری ژاپن، الریان قطر، پیکان ایران و مقاومت شهداب یزد به پیروزی رسیدند.

فردا (سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت) تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها استراحت دارند و مراحل یک چهارم‌نهایی، نیمه‌نهایی و نهایی این مسابقات روزهای ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    2 0
    👌👌🇮🇷🇮🇷