درمانگاه فرهنگیان و خانه معلم از مطالبات معلمان پلدختر است

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: درمانگاه فرهنگیان و خانه معلم از مطالبات معلمان پلدختر است که در حال پیگیری است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رضا عزتی در جلسه مدیران مدارس سه مقطع تحصیلی مدارس شهرستان پلدختر ،با تبریک میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه گفت : درمانگاه فرهنگیان پلدختر از مطالبات به حق معلمان است که باید پیگیری شود که مکان آن توسط اداره کل آموزش و پرورش تعیین و امکانات و تجهیزات آن نیز باید توسط مسوولان شهرستانی تامین شود.

وی با گرامیداشت یادو خاطره حضرت امام خمینی (ره) و تسلیت فرارسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان قیام خونین 15 خرداد ،افزود: خانه معلم از موضوعاتی است که در دستورکار اداره کل آموزش و پرورش لرستان است که در پلدختر نیاز به تامین مکان و فضایی خالی برای این اقدام است که در حال پیگیری است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: تمام همت و تلاش اداره کل آموزش و پرورش لرستان در زمینه تجهیز مدارس پلدختر این است که نسبت به این موضوع توجه ویژه صورت گیرد و جذب اعتبارات برای کیفیت بخشی از نماینده پلدختر درمجلس انتظار همکاری می رود.

وی هدف اصلی اداره کل آموزش و پرورش لرستان را کار جهادی در مدارس دانست و افزود:کار جهادی با مدیر جهادی و توانمند امکان پذیر است، بنابر این امسال در سطح مدارس هیچ مدیری بدون کار جهادی پذیرفته نیست.

عزتی با بیان این که کار جهادی را کسی می تواند انجام دهد که دلسوز و پایبند به نظام باشد، یادآورشد: همه در قبال خون شهدا موظف به رعایت اصول و موازین انقلاب اسلامی در سطح مدارس هستیم و این مسایل ریشه در فضایل اخلاقی و ارزش های دینی ما از جمله امر به معروف و نهی از منکر دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =