ترنس وینتر، طراح سریال «امپراطوری پیاده‌رو تخته‌کوب» با نزدیک شدن زمان پخش فصل دوم این سریال درمورد ماجراهای پیش رو صحبت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سریال «امپراطوری پیاده‌رو تخته‌کوب» که قسمت اول آن را مارتین اسکورسیزی ساخته و تهیه‌کنندگی آن را هم برعهده دارد یکی از سریال‌های موفق سال پیش بود.

ترنس وینتر، سرپرست نویسندگان این مجموعه از حالا می‌داند داستان چگونه پایان می‌گیرد اما زمان وقوع آن را نمی‌داند. او امیدوار است این مجموعه پنج تا شش فصل ادامه پیدا کند. فصل دوم این سریال که در 18 رشته نامزد جوایز امی (اسکار تلویزیونی) شده است، پاییز امسال روی آنتن می‌رود.

پایان دادن سریال همیشه برای وینتر مسئله‌ای مهم بوده است، او که یکی از نویسندگان اصلی مجموعه «خانواده سوپرانو» بود. این مجموعه را با یکی از عجیب‌ترین و جنجالی‌ترین پایان‌بندی‌های تاریخ تلویزیون خاتمه داد: خانواده تونی سوپرانو دور میز شام هستند و تصویر ناگهان سیاه می‌شود. آیا تونی سوپرانو به قتل می‌رسد؟ این سوالی است که هرگز به آن پاسخ داده نشد.

او در مصاحبه خود با سایت «The Wrap» پایان «امپراطوری» را فاش نکرد اما گفت پایان تلخی در انتظار همه است؛ «این سریال گانگستری است. و همانطور که از «سوپرانو» به یاد دارید اتفاقات بدی برای آدم‌ها می‌افتد. پایان این مجموعه به اندازه «خانواده سوپرانو» بحث‌انگیز نیست، اما امیدوارم مخاطب را به فکر کردن و تصور کردن وادارد.»


پوستر فصل دوم

وینتر زاده بروکلین است و پیش از روی آوردن به فیلمنامه‌نویسی وکیل بوده، او برای مجموعه «خانواده سوپرانو» چهار جایزه امی به خانه برد که دو تای آن برای نویسندگی بود.

او درمورد وظیفه سرپرستی نویسندگان گفت: «همه فیلمنامه‌ها را می‌خوانم. مثلا فیلمنامه‌ای که یکی از اعضا نوشته را می‌خوانم و تغییرات خودم را اعمال می‌کنم و اثر انگشتم در تمامی قسمت‌ها دیده می‌شود. معنی‌اش این نیست که همه‌اش بازنویسی می‌کنم. درواقع من فیلتری هستم که تمام فیلمنامه‌ها از آن رد می‌شوند.»

وینتر دو فرزند کوچک دارد برای همین دوست دارد در خانه بنویسد و زمانی دست به قلم می‌شود که دو فرزندش خوابیده‌اند. البته او دفتری هم دارد که آخرهفته‌ها به آن سر می‌زند.

این نویسنده که در «امپراطوری» با شخصیت‌های واقعی سروکار دارد در این مورد چنین توضیح داد؛ «سعی می‌کنم تا آنجا که ممکن است به تاریخ و واقعیت شخصیت‌ها وفادار بمانم. مثلا درمورد دو شخصیت آل کاپون و لاکی لوچیانو اسناد بسیاری وجود دارد. در مورد خودشان هم چیزهای بسیاری می‌دانیم. مثلا می‌دانیم که او مدت زیادی در آتلانتیک‌سیتی زندگی کرده است پس من این فرصت را دارم تا از تخیلم استفاده کنم و فکر کنم او ممکن است با کسی مثل جیمی دارمودی دوست بوده باشد. من شخصیت‌های واقعی را تغییر نمی‌دهم، آنها را داستانی می‌کنم.»


فصل دوم ماجرای رقابت جیمی دارمودی (مایکل پیت/راست) با ناکی تامپسن (استیو بوشمی/چپ) است.

«امپراطوری پیاده‌رو تخته‌کوب» داستان ناکی تامپسن است، خزانه‌دار آتلانتیک‌سیتی که در دوران منع مشروبات الکلی با زدوبند به ثروت کلانی می‌رسد. فصل اول مجموعه جایی تمام می‌شود که جیمی دارمودی (پسرخوانده ناکی) در حال توطئه‌چینی است و از طرف دیگر ناکی با مشکلات قانونی هم دست به گریبان و پلیس در یک قدمی او است.

اولین قسمت فصل دوم این مجموعه 25 سپتامبر (3 مهر) روی آنتن می‌رود.

رویترز / 28 ژوئیه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =