۰ نفر
۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۸

آلن بال، نویسنده سریال خون‌آشامی «خون حقیقی» تمام شایعات مبنی بر خداحافظی با این مجموعه را رد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، آلن بال که برای فیلمنامه «زیبایی آمریکایی» برنده جایزه اسکار شده، گفت «هیچ تمایلی به ترک کردن» این مجموعه ندارد.

او پنجشنبه در گردهمایی تابستانه انجمن منتقدان تلویزیونی گفت یک سال دیگر قرارداد خود با شبکه اچ‌بی‌او برای سرپرستی تیم نویسندگان این مجموعه را تمدید کرده و همچنین اعلام کرد این شبکه به زودی بطور رسمی کلید خوردن فصل پنجم را رسانه‌ای می‌کند.

آلن بال گفت: «شکی نیست که یک روز کار من با مجموعه تمام می‌شود، اما حتما تا آخر فصل بعد با مجموعه هستم.»

تاکنون پنج قسمت از فصل چهارم این مجموعه موفق پخش شده و آمار بینندگان آن مثل فصل‌های پیش سیر صعودی داشته است.

او افزود: «هیچ تمایلی به ترک این مجموعه ندارم چون همراهی با این سریال لذتی برایم به همراه داشته که هرگز در زندگی‌ام تجربه نکرده بودم.»

او در ادامه گفت با شبکه اچ‌بی‌او برای مجموعه‌های جدید وارد بحث شده و «یکی دو داستان» جدید دارد که فعلا مشغول طراحی آن‌ها است.

بال پیشتر گفته بود سریال «خون حقیقی» مواد خام لازم برای ادامه یافتن تا سه چهار فصل دیگر را دارد. این مجموعه براساس سری کتاب‌های «سوکی استک‌هاوس» نوشته شارلین هریس ساخته شده که شامل 13 کتاب است.

بال که در تلویزیون نام آشنایی است و قبلا سریال محبوب و موفق «شش پا پایین‌تر» را عرضه کرده بود گفت در فصل پنجم چند قسمت را «درمورد چگونگی پیدایش خون‌آشام‌ها» طراحی می‌کند.

او افزود: «برای فصل پنجم شخصیت‌های جدید طراحی می‌کنم. البته بازیگرانی که در دیگر سریال‌های خون‌آشامی نقشی داشته‌اند در زمان انتخاب بازیگر شانسی برای حضور در «خون حقیقی» ندارند.»

بال در خاتمه گفت «فصل چهارم بسیار پرتنش و دشوار است و من خیلی از آن راضی هستم.»

این نویسنده قرارداد ساخت یک فیلم کمدی تلخ را با پارامونت بسته است. ایده این فیلم از بال بوده و آن را به همراه اِلن ماستای پرورانده است. قرار است فیلمنامه را ماستای بنویسد و بال علاوه بر تهیه‌کنندگی، کارگردان فیلم هم باشد. نام این فیلم فعلا مشخص نشده است.

فصل جدید «خون حقیقی» 26 ژوئن روی آنتن شبکه اچ‌بی‌او رفت. ماجرای این فصل با اریک نورثمن آغاز می‌شود که باید بهای رفت و آمد با گروهی جادوگر قدرتمند را بدهد. او نیاز به کمک دارد و سوکی تصمیم می‌گیرد به او کمک کند و این آغاز ماجراهای عجیب و غریبی است که در ادامه می‌آید. از طرفی بیل که در فصل قبل از قوانین خون‌آشام‌ها سرپیچی کرده بود در هیبت یک کارگزار-وکیل خون‌آشام‌ها باید انجام وظیفه کند.

این فصل که جادوگرها شخصیت‌های جدید آن هستند برداشت آزادی از کتاب «Dead to the World» نوشته هریس است.

هالیوودریپورتر / 28 ژوئیه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
    0 0
    سلام با تشکر از حسین عیدی راده بابت ترجمه سریال جالبی هستش و حیفه که به این زودی ها تموم بشه