مروری بر حوادث ایران در یکشنبه 9 مرداد 1390

وکیل آمنه بهرامی: پیش‌تر او از بخشش «مجید» سخن گفته بود

ایسنا نوشت: درحالی که صبح روز یکشنبه «آمنه» از قصاص چشم‌های مجید گذشت کرد، وکیل خانم بهرامی از اعلام رضایت موکلش اظهار بی‌اطلاعی کرد.
علی صرافی با بیان این‌که دادگاه وی را برای اجرای حکم قصاص مطلع uنکرده بود، گفت: در ملاقات‌هایی که قبلاً با آمنه داشتم به من گفته بود که امکان دارد از اجرای قصاص صرف‌نظر کند.
دادسرا‌ اصلاً تماس یا مکاتبه‌ای با من نداشته است، قرار بود به من اطلاع دهند تا برای اجرای حکم بروم که اطلاع ندادند. من روز شنبه از طرق دیگر متوجه شدم که قرار است روز یک‌شنبه حکم اجرا شود.
صرافی که از بخشش «مجید» توسط «آمنه» در زمان اجرای حکم اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، گفت: طی این مدت که حکم به تعویق افتاده بود، ملاقات‌هایی با «آمنه» داشتم که در این مدت او بر اجرای حکم پافشاری می‌کرد، ولی قبلاً به من گفته بود که برای بخشش مجید باید ببیند موقعیت و شرایط چگونه خواهد بود. 

 

 

اختلافات خانوادگی، مادرکشی با ضربات چاقو و شلیک گلوله را رقم زد

ایسنا نوشت: رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری دو برادری که مادرشان را با اسلحه و ضربات چاقو به قتل رسانده بودند، خبر داد.
سرهنگ حسین‌زاده در این باره اظهارکرد: چندی پیش جسد یک زن که با ضربات چاقو و شلیک گلوله به قتل رسیده بود، در «دولت‌آباد» اصفهان کشف شد و رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
در برسی‌های پلیسی و اظهارات شاهدان حادثه مشخص شد که مقتوله توسط دو پسر خود به قتل رسیده است. در نتیجه این دو متهم شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند. 
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه این دو برادر به نام‌های «اکبرـ ب» و «حسین ـ ب» دارای سوابق نزاع و درگیری هستند گفت: متهمان در اعترافات خود به قتل مادرشان اعتراف و انگیزه خو را اختلافات خانوادگی عنوان کردند.
به گفته حسین‌زاده، اسلحه و چاقویی که مقتول به وسیله آنها به قتل رسیده بود نیز توسط پلیس کشف شد و متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شدند. 

 

 

غرق شدن 2 جوان در سد زاینده رود

واحد مرکزی خبر نوشت: سد زاینده رود 2 قربانی گرفت. رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: آشنا نبودن به فنون شنا و توجه نکردن به هشدارهای ایمنی، عامل اصلی غرق شدن این دو جوان بود.
سرهنگ صادقیان افزود: پس از این حادثه عوامل اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند و با تلاش سه ساعته اجساد این دو جوان 24 ساله را از لابلای گل و لای سد زاینده رود بیرون کشیدند.
با توجه به عمق آب در سد زاینده رود در منطقه چادگان،و به رغم هشدارهای زیاد، امسال هشت نفر در این منطقه غرق شده اند. 

 

 

2 کشته در سانحه رانندگی سبزوار - شاهرود

واحد مرکزی خبر نوشت: واژگونی یک خودروی پراید در محور سبزوار - شاهرود 2 کشته برجای گذاشت.
فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در این حادثه که دیشب در کیلومتر پنج شهر داورزن سبزوار رخ داد، راننده و همسرش در دم جان باختند و 2 فرزند آنها مجروح و روانه بیمارستان شدند.
سرهنگ آزادواری افزود: سرعت زیاد خودرو و ناتوانی راننده در کنترل آن علت سانحه بود. 

 

 

کشف 700 کیلوگرم مواد مخدر در سراوان   

واحد مرکزی خبر نوشت: 700 کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف و ضبط شد.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران این هنگ در پی کنترل مرز با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از اطلاع از ورود سه دستگاه خودروی حامل مواد مخدر به داخل کشور با قاچاقچیان درگیر و پس از به هلاکت رسانیدن یکی از آنها، 700 کیلوگرم تریاک به همراه چند قبضه سلاح کشف کردند.
سردار سرتیپ کوهکن افزود: در این درگیری 2 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب به داخل خاک پاکستان متواری شدند که عملیات شناسایی و دستگیری آنها نیز در جریان است.

 

شبکه بین المللی فساد بهائیت شناسایی و منهدم شد 

فارس نوشت: یک شبکه فساد بین‌المللی که به‌صورت کاملاً سازمان یافته در داخل کشور فعالیت می‌کرد، توسط دستگاه‌های اطلاعاتی - امنیتی کشور شناسایی و منهدم شد. 
سران اصلی شبکه مذکور و تعداد قابل توجهی از عناصر فعال آن همگی عضو تشکیلات بهائیت می‌باشند که ضمن حضور در ضیافات و جلسات متعدد فرقه ضالّه بهائیت نظامت نشست‌ها را به‌عهده داشته و دوره‌های ویژه تبلیغ فرقه را نیز گذرانده بودند.
این شبکه از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای ضداخلاقی مبادرت به عضوگیری و اشاعه فساد و فحشا در ایران می‌کرد. سران شبکه به منظور انجام این کار، ماهانه تا مبلغ 400 دلار آمریکایی از بیگانگان دریافت می کردند.
اعضای اصلی شبکه در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، یاسوج و عوض لارستان بازداشت شده‌اند.
سرکرده این گروه خانم "ملیحه ر. " ناظم ضیافت و از عناصر اصلی طرح روحی (طرح تبلیغات سیستماتیک فرقه بهائیت) در استان فارس بوده است که ضمن ارتباط گیری با بیگانگان و شبکه ماهواره‌ای ضداخلاقی، اهداف ضدانسانی فرقه را دنبال می‌کرده است.
اشاعه فساد و فحشا، ترویج و تبلیغ فرقه بهائیت از طریق جاذبه‌های جنسی، تأثیر همجنس گرایی از جمله شیوه‌ها و اهداف بیت العدل و سایر سران این فرقه صهیونیستی و ضالّه می‌باشد.
مستندات تاریخی مورد تأیید فرقه بهائیت نیز مؤید این موضوع است که فساد و فحشا بین سرکردگان فرقه وجود دارد و کشف حجاب، بی‌بندوباری و اباحه‌گری از آموزه‌های فرقه ضالّه بهائیت می‌باشد.  
56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =