ایسنا نوشت:

دومین مجموعه‌ شعر ناصر نصیری سرانجام مجوز نشر گرفت. به گفته‌ این شاعر، دومین مجموعه‌ شعر او با عنوان «حتی یوحنا هم خواب است» بعد از سه سال مجوز نشر گرفته و انتظار می‌رود به زودی از سوی نشر ابتکار نو منتشر شود.

نصیری در توضیحی درباره‌ این مجموعه‌ شعر گفت که «حتی یوحنا هم خواب است» شعرهای سروده‌شده در سال 86 - 87 است که در سه بخش تنظیم شده است. بخش نخست با نام «آخرین امید هر دیوار پنجره ‌است» شعرهای بلند و نیمه‌بلند سپید است. در بخش دوم با نام «تلما» شعرهای منثور و سرانجام در بخش سوم با نام «حتی یوحنا هم خواب است»، شعرهای کوتاه‌ ارائه شده است. این مجموعه‌ دربرگیرنده‌ 120 تا 130 شعر است.

ناصر نصیری سال 1357 در مراغه به دنیا آمده است. دانش‌آموخته گرافیک در مقطع کارشناسی ارشد و مدرس دانشگاه است. تاکنون علاوه بر چاپ و نشر آثاری در حوزه گرافیک، مجموعه‌ شعر «نه آواز قناری و نه همهمه باد» را منتشر کرده است که با این اثر به عنوان نامزد جایزه‌ کتاب فصل تابستان 86 معرفی شد. او تاکنون برگزیده‌ جایزه‌ گرافیکی - هنری پوستر طلوع و برنده‌ جایزه‌ ویژه‌ هیئت داوران هفته‌ طراحی گرافیک ایران در سال 88 شده است.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =