۰ نفر
۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷

«جنگ احتمالی آمریکا با ایران» عنوان کتابی است از یعقوب توکلی که در آن فراز و فرودهای تهدیدهای آمریکا نسبت به ایران در اواسط دهه هشتاد مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین، یعقوب توکلی کتاب «جنگ احتمالی آمریکا با ایران» که حاوی فراز و فرودهای تهدیدهای آمریکا نسبت به ایران در اواسط دهه هشتاد را برای انتشار در اختیار انتشارات سوره مهر قرار داده است که به زودی از سوی این انتشارات روانه بازار نشر می شود.

به گفته نویسنده این اثر؛ در حدود شش سال پیش که بحث تهدیدات و حمله آمریکا به ایران در دوران بوش پسر شدت گرفته بود؛ احساس کردم که جامعه نیاز به یک هوشیاری و آموزش استراتژیک دارد تا بتواند بر تهدیدهای پیش رو فائق آید لذا تصمیم به نوشتن این کتاب را گرفتم.

وی به موضوعات مطرح شده ایی چون الزمات حمله آمریکا به ایران، محدودیت های حمله آمریکا، برتری و ضعف امریکا و ایران در قبال جنگ با هم اشاره کرد که به گفته وی تمام این موارد در کتاب به تفصیل به آن اشاره شده است.

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    1 1
    اقا این چه تیتری که زدین بابا ما کپ کردیم.یک جوری نوشتینا انگار آمریکا قرار فردا حمله کنه.حالاا نگو اسم یک کتابه.ما گفتیم اگه آمریکا بخواد حمله کنه حالا کی می خواد جلوی آرنولدو بگیره(گفتم یذره بخندیم.)
  • گل پسر IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    2 0
    لعنت بر هر چی مردم آزاره
  • بدون نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
    0 1
    اگه مرد بیاد جلو