اسکار زتا آکوستا، سام شپارد، هلن هانت جکسون، نتنیل وست، جک وب، ریموند چندلر، چارلز براکت، مارتین ایمیس از جمله نویسندگانی هستند که با نگاه خود به بیان داستان های لس‌آنجلس در کتابی با همین عنوان پرداختند.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه داستان «داستان‌های لس‌آنجلس» نوشته جمعی از نویسندگان بزرگ درباره این شهر با ترجمه ن.خواجو نوری در 274 صفحه با قیمت 6800 تومان از سوی انتشارات نشانه روانه بازار نشر شد.

در این کتاب داستان‌هایی از اسکات فیتس جرالد، کیت بریومن، اسکار زتا آکوستا، سام شپارد، هلن هانت جکسون، نتنیل وست، جک وب، ریموند چندلر، چارلز براکت، مارتین ایمیس، هنری می‌لر، سارا بیکس بی‌اسمیت، ادواردو گالیانو و چارلز بوکفسکی آمده است. همچنین مقاله‌ای با عنوان «تاریخ و رویای آمریکایی» نیز به ضمیمه کتاب است.

داستان‌های لس‌آنجلس

«داستان‌های لس‌آنجلس» برخلاف اکثریت قریب به اتفاق فیلم‌های آمریکایی که بر قهرمانان صاحب فضیلت، بشردوست و ضد بی‌اخلاقی تاکید می‌ورزند، به لایه‌های تاریک زندگی در آمریکا نقب می‌زند و واقعیت‌های تکان دهنده‌ای از آن به دست می‌دهد. بدیهی است قدرت تاثیرگذاری و تامل برانگیزی داستان‌ها متفاوتند به عبارت دیگر صناعت ادبی، خلاقیت بیانی و ژرفای اندیشگی بعضی داستان‌ها بر بعضی دیگر می‌چربند ولی عمدتا متضمن محورهای مشترکی هستند که جنبه‌های مختلف زندگی در لس‌آنجلس را به چشم می‌کشند.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =