راه‌اندازی بازار آب موجب شکوفایی عرصه‌های کشاورزی استان می‌شود

استاندار قزوین گفت: راه‌اندازی بازار آب به عنوان یک اقدام دانش‌بنیان در حال انجام است و با تحقق آن می‌توان شاهد شکوفایی عرصه‌های کشاورزی استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در نخستین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان قزوین، گفت: تعامل جهاد کشاورزی و پارک علم و فناوری برای بهره‌مندی بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان باید افزایش پیدا کند چراکه استان قزوین در کشاورزی دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر است و باید دانش به کمک آن بیاید.

او افزود: البته در این زمینه اقداماتی مانند راه‌اندازی بازار آب به عنوان یک اقدام دانش‌بنیان حال انجام است و با تحقق آن می‌توان شاهد شکوفایی عرصه‌های کشاورزی استان باشیم.

اعلایی گفت: فعالین و دانشمندان بخش کشاورزی در ابعاد ملی باید شناسایی و در پروژه‌های دانش‌بنیان حوزه کشاورزی استان قزوین جذب شوند چراکه در دانشگاه‌های استان رشته کشاورزی رونق خاصی ندارد و باید از ظرفیت‌های ملی از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران که دانشکده کشاورزی آن در نزدیکی قزوین است، استفاده کرد.

این مسئول ادامه داد: مجموعه مدیریتی استان به دنبال اثرگذاری دانش در کشاورزی است و باید تمامی اقدامات در استان منجر به این خروجی شود تا کشاورزی استان دانش‌بنیان و ارزش افزوده آن بالا برود.

استاندار قزوین بیان کرد: برای تحقق شعار سال؛ پارک علم و فناوری وظایف دستگاه‌ها را احصاء و امکاناتی که باید به خدمت بگیرند را به دستگاه‌ها اعلام کنند و دستگاه‌ها هم در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1657076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =