هنر و سوگواره های حسینی از راههای مهم در اجرای جهاد تبیین است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: هنر یکی از راههای نهم در اجرای جهاد تبیین است و سوگواره های حسینی نیز در این جهاد که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در مراسم رونمایی از پوستر پانزدهمین سوگواره ملی و چهارمین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم گفت: توسعه و ترویج فرهنگ حسینی ازراههای تحقق جهاد تبیین است.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در جمع امامان جمعه کشور تاکید کرد: عدالت محوری و ظلم ستیزی از ویژگی های فرهنگ حسینی و عاشورا است که باید مورد توجه باشد.

مطیعی، با تجلیل از دست اندرکاران برگزاری سوگواره مهر محرم به هم افزایی دستگاههای فرهنگی در اجرای این سوگواره نیز اشاره کرد و گفت: این همکاری و مشارکت دستگاههای فرهنگی استان سمنان بسیار ارزشمند است و تاثیر بسزایی در کسب موفقیت ها و تداوم این سوگواره داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان حمایت خود را از این سوگواره بیان کرد و گفت: تلاش دارد تا در برنامه های این سوگواره از جمله بازدید از نمایشگاه آن مشارکت و همکاری نماید.

اولویت‌های موضوعی این سوگواره مشتمل بر هنر جهاد تبیین و غیرت دینی، هیئات خانگی و تربیت حسینی و مسئولیت اجتماعی و همدلی حسینی است و علاقه مندان برای شرکت در دومین سوگواره ملت امام حسین (ع) می توانند آثار خود را تا پایان ماه صفر المظفر مطابق با پنجم مهر سالجاری ارسال نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1658610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =