تسهیل در بازگشت زائران از مرزها با طراحی سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ 

‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت : برای تسهیل در بازگشت و عدم معطلی در مرزها، زائران عتبات عالیات به محض پایان زیارت، مرز ورودی را به سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.

‍به گزارش خبرآنلاین لرستان، مرتضی شیروانی مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان با اشاره به انبوه زائران عتبات عالیات و ضرورت ساماندهی ناوگان جاده ای برای بازگشت این افراد گفت: یکی از دغدغه های زائران در بازگشت از عتبات، پیدا کردن اتوبوس و مینی بوس است به همین منظور با تدبیر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، یک سامانه پیامکی برای بازگشت راحت تر زائران از مرزها به استان محل اقامتشان طراحی شده تا در کمترین زمان بتوانند از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی افزود: برای ای کار، فقط کافی است زائران در پایان زیارت و شروع حرکت به سمت مرز، نام مرز ورودی خود مانند: باشماق، تمرچین، چذابه، خسروی، شلمچه و یا مهران را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند تا با توجه به حجم تردد در هر مرز تعداد ناوگان لازم در مبادی ورودی به کشور تامین شود.

شیروانی خاطرنشان کرد: استان لرستان به عنوان معین مرز مهران آمادگی پشتیبانی و هماهنگی بازگشت زائران از این مرز را دارد و تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1669443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =