۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۰

فضایل و ویژگی‌ها، برکات، آداب ورود و اعمال مورد تاکید در ماه خدا از جمله مطالب کتاب «مراقبات ماه رمضان» است.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «مراقبات ماه رمضان» نوشته محمد محمدی ری شهری با ترجمه جواد محدثی در 308 صفحه با قیمت 3600 تومان از سوی سازمان چاپ و نشر دارالحدیث منتشر شد. این اثر، گزیده و تلخیصی از کتاب «شهر الله فی الکتاب و السنة» است که در پنج بخش به فضایل ماه خدا، آمادگی برای میهمانی خدا، آداب میهمانی خدا، شب قدر و آداب بیرون آمدن از میهمانی خدا می‌پردازد.

بر اساس این کتاب، خداوند در ماه رمضان میهمانى ویژه‏اى را براى تربیت روح ترتیب داده است که زمینه‌های تحول در حیات معنوى انسان و رساندن او به سعادت ابدى را پدید می‌آورد.

مراقبات ماه رمضان

شرکت در این مهمانی نیازمند دانستن مقصد، چگونگی ورود به آن و چیستی مهمانی خداست. این مسایل در کتاب «شهر الله فی الکتاب و السنة» به طور مفصل شرح داده شده بودند، اما به دلیل زبان عربی و مفصل بودن آن، مطالعه‌اش برای همگان میسر نبود. به همین دلیل، ترجمه گزیده‌ای از آن در کتاب «مراقبات ماه رمضان» منتشر شد.

فضایل و خصایص ماه خدا، برکات ماه خدا، آداب ورود به ماه خدا، آداب ضیافت‌اللَّه، اعمال مورد تاکید در این ضیافت الهى، شب‏هاى قدر و آداب خروج از ماه رمضان موضوعات این کتاب‌اند. ترجمه این اثر را «جواد محدثی» انجام شده است.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =