تاکید بر معرفی توان فکری جوانان لرستانی به سطح کشور

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت : با حمایت از ایده های خلاقانه باید توان فکری جوانان لرستان را به کشور نشان دهیم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ؛ سید آرش قیاسیان در نشست گفتگو و پرسش و پاسخ جوانان با مسؤلین که در راستای اجرای طرح سه شنبه ها با جوانان و با حضور شهاب مولایی معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان و تعدادی از دبیران سازمانهای مردم نهاد جوانان استان در اداره کل برگزار شده بود ،اظهار کرد: باید با تولید محتوا و همفکری بتوانیم گام‌های موثری در حوزه جوانان برداریم .

او افزود: فعالیت در حوزه های خدماتی و کارگاهی توسط سمن های حوزه جوانان خوب است ولی باید فعالیت هایی انجام داد تا بتوان فکری جوانان لرستان را به کشور و مسئولین نشان دهیم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه جوانان عضو سمن ها باید ایده ها و موضوعات اثربخش و ماندگار را دنبال کنند، تصریح کرد: به عنوان نمونه اقداماتی مانند راه اندازی رصد خانه در خرم آباد که در گذشته انجام شد و بر حوزه علم ، نجوم و گردشگری و ... موثربوده است را می توان از جمله این اقدامات ماندگار با توان فکری دانست.

قیاسیان بر لزوم هم افزایی و همت چندجانبه بین سمن ها و مسئولین جهت اثرگذاری بیشتر در حوزه فعالیت های فکری و تحقق ایده های جوانان نیز تاکید کرد و یادآورشد: از تفکر نوآورانه و خلاقانه جوانان حمایت می کنیم و سمن ها نیز باید در خصوص ایده های یکدیگر مسئولیت داشته باشند و با کمک هم ایده های بزرگ را پوشش دهند.

او با بیان اینکه باید راهبردی کلی و مرتبط با فعالیت جوانان داشته باشیم و خواسته ها و مطالبات جوانان را اولویت بندی کنیم، تاکید کرد: همچنین دستگاه های اجرایی باید فعالیت سمن ها را جدی بگیرند .

قیاسیان با تاکید بر لزوم راه اندازی پویش های مربوط به جوانان در جهت مقابله با تهدیدات دشمنان خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت وفضای مساجد جهت فعالیت های مختلف جوانان وسمن ها شد و خاطر نشان کرد: با راه اندازی پویش ها و استفاده از ظرفیت مساجد می توان در راستای احترام و صیانت از ارزش های اعتقادی و اسلامی گام های موثری برای جوانان برداشت لذا باید جوانان را بیشتر به مساجد کشاند و از فضای آن استفاده کرد.‌

او از برگزاری همایش مشاورین روانشناسی کشور درمهر ماه امسال به میزبانی خرم آباد خبر داد و گفت: این همایش با کمک معاونت امور جوانان اداره کل و با عنایت وزارت ورزش وجوانان در خور و شایستگی نام و جایگاه استان برگزار خواهد شد.

سید آرش قیاسیان همچنین با تقدیر از فعالیت سمن های حوزه ازدواج ، بیان کرد: در هفته ازدواج با همکاری سمن های فعال در این حوزه نیز اقدامات خوبی در استان انجام گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1671052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =